بلاتکلیفی سازمان لیگ در خصوص حضور هواداران/ مس - خیبر، بدون تماشاگر

بلاتکلیفی سازمان لیگ در خصوص حضور هواداران/ مس - خیبر، بدون تماشاگر

پایگاه خبری فوتبالی- دیدار مس کرمان و خیبر خرم آباد قرار است بدون حضور هواداران در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، در حالی که هفته گذشته ابلاغیه‌ای به باشگاه‌های لیگ برتری و لیگ یکی مبنی بر حضور ۳۰ درصدی هواداران در ورزشگاه‌ها از سوی سازمان لیگ صورت گرفته بود، در جلسه هماهنگی شب گذشته (جمعه) دیدار مس کرمان و خیبر در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی با دستور ناظر این دیدار قرار است بدون تماشاگر برگزار شود. این در حالی است که دیدار فردای پرسپولیس و آلومینیوم در ورزشگاه آزادی در جام حذفی قرار است با حضور ۳۰ درصد هواداران برگزار شود و حتی بلیت‌فروشی آن نیز در حال انجام است.
این اتفاق در حالی رخ داده که دوشنبه هفته گذشته، تیم فوتبال مس کرمان در ورزشگاه شهید باهنر کرمان در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ دسته اول فوتبال ایران میزبان شهرداری همدان بود و با حضور هوادارانش توانست حریفش را ۳ بر صفر شکست دهد. حضور هواداران مس در آن دیدار مشکلی ایجاد نکرد و این تصمیم عجیب سازمان لیگ مبنی بر بدون تماشاگر شدن دیدار با خیبر در جام حذفی، تنها ۵ روز بعد از آن دیدار گرفته شده است.

تکلیف سازمان لیگ مبنی بر برگزاری دیدارهای لیگ برتر، لیگ آزادگان و جام حذفی مشخص نیست و هنوز تصمیم واحدی در این راستا گرفته نشده است اما باشگاه مس نسبت به این تصمیم ناظر بازی دیدار با خیبر اعتراض کرده اما سازمان لیگ هنوز پاسخی در خصوص حضور ۳۰ درصدی هواداران به باشگاه مس نداده است.

دیدار مس و خیبر از ساعت ۲۰ در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در ورزشگاه شهید باهنر برگزار می‌شود.

6641