جدایی هازارد به مقصد لندن، کلید انتقال ارلینگ هالند می‌شود؟

جدایی هازارد به مقصد لندن، کلید انتقال ارلینگ هالند می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- ادن هازارد مشتاق ماندن در رئال مادرید است، اما انتقال به آرسنال ممکن است در برنامه باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از دیاریو اسپورت، هازارد اخیراً به آرسنال نزدیک شده‌است و رئال مادرید ممکن است جهت تامین بودجه نقل‌و‌انتقالات، برای تکمیل جذب ارلینگ هالند از بوروسیا دورتموند و کیلیان امباپه از پاری سن ژرمن، به درآمد حاصل از جدایی مهاجم سابق چلسی نیاز داشته باشد.

کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاریسن ژرمن که در تابستان امسال و با اتمام قراردادش با باشگاه فرانسوی بازیکن آزاد خواهد بود، مدت‌هاست که مورد توجه کهکشانی‌ها قرار دارد.

این درحالی است، که علاقه رئال مادرید به هالند، مهاجم نروژی بروسیا دورتموند از ابتدا بسیار برجسته نبود. اما با این وجود، ارتباط‌ها میان هالند و سانتیاگوبرنابئو همچنان قطع نشده‌است. درشرایطی که باشگاه‌های نظیر منچسترسیتی و بارسلونا نیز علاقه‌مند به مهاجم دورتموند هستند، ملی‌پوش نروژی از حضور در تیمی که کریم بنزما و شاید امباپه را در خط‌حمله خود دارد نگران است.

حتی بدون پرداخت مبلغی به پاریسن ژرمن به‌عنوان هزینه انتقال برای امباپه، تکمیل هر دو انتقال از نظر مالی بسیار بزرگ خواهد بود و مادریدی‌ها برای تامین این بودجه شاید با خروج هازارد از باشگاه موافقت کنند.

ادن هازارد، ستاره سابق باشگاه چلسی، از زمان پیوستن به رئال مادرید در سال 2019 نتوانسته قابلیت‌های خود را نشان دهد و تاکنون 16 مصدومیت را در باشگاه جدیدش تجربه کرده‌است.

9719