واکنش جالب مهاجم رم به پرتاب گلوله برفی به سمتش

واکنش جالب مهاجم رم به پرتاب گلوله برفی به سمتش

پایگاه خبری فوتبالی - تامی آبراهام مهاجم رم واکنش بامزه ای به هوادار تیم بودو/گلیمت داشت که در شب شکست جالوروسی ها به سمت سمت او گلوله برفی پرت کرده بودند!

به گزارش فوتبالی، آبراهام در شب شکست تیمش با نتیجه دو بر یک در ترکیب اصلی قرار داشت و نتوانست گلزنی کند و حالا رم باید در بازی برگشت کامبک بزند تا بتواند به نیمه نهایی لیگ کنفرانس صعود کند.

آبراهام در زمانی که در حال حرکت به سمت تونل بود، با پرتاب یک گلوله برفی از جانب هوادار بودو/گلیمت مواجه شد که البته این گلوله برفی با اختلاف کمی از نزدیکی سر مهاجم سابق بریستول و چلسی عبور کرد.

البته آبراهام از این اتفاق بی تفاوت نگذشت و ژست بامزه ای به سمت هواداری داشت که به سمتش گلوله برفی پرت کرده بود. البته هواداران تیم نروژی در این بازی به سمت ژوزه مورینیو پرتغالی هم گلوله برفی پرتاب کردند که به او برخورد کرد. ابراهام و هم تیمی هایش حالا باید در بازی دور برگشت در روز پنجشنبه نتیجه را برگردانند و در ایتالیا با اختلاف حداقل دو گل پیروز شوند تا بتوانند به جمع چهار تیم برتر لیگ کنفرانس راه پیدا کنند. لیگ کنفرانس سومین تورنمنت برتر اروپا پس از لیگ قهرمانان و لیگ اروپاست که در این فصل توسط یوفا تاسیس شده است.

4125