سکوت محمد صلاح شکست؛ در این شرایط فقط درباره تیم صحبت می‌کنم

سکوت محمد صلاح شکست؛ در این شرایط فقط درباره تیم صحبت می‌کنم

پایگاه خبری فوتبالی- ستاره مصری باشگاه لیورپول باوجود شکاندن سکوت خود درباره تمدید قرارداد با قرمزها، از پاسخ قطعی در این زمینه خودداری کرد.

به گزارش فوتبالی، محمد صلاح، مهاجم لیورپول درمصاحبه با اسکای اسپورتس گفت که باوجود اینکه از قرارداد او با لیورپول تنها یک سال باقی مانده است، فعلا حاضر به صحبت در این مورد نیست.

لیورپول روز یکشنبه میهمان منچسترسیتی است، دیداری که باتوجه به اختلاف یک‌امتیازی تیم‌ها در صدر جدول، فینال زودهنگام لیگ برتر تلقی می‌شود.

اما گمانه‌زنی‌ها در مورد آینده صلاح از بین نمی‌رود. این ملی پوش مصری در تابستان 30 ساله خواهد شد، یعنی شاید این آخرین قرارداد بزرگ دوران حرفه ای او باشد.

صلاح در این باره گفت: نمی توانم خودخواه باشم و در مورد وضعیتم صحبت کنم. ما در مهمترین تیم در این فصل هستیم، بنابراین من باید فقط در مورد تیم صحبت و روی اتفاقات تیم تمرکز کنم."

وقتی از او پرسیده شد که آیا مطمئن است که قرارداد جدیدی با باشگاه به‌امضا خواهد رساند، از تایید چنین مسئله‌ای امتناع کرد.

او افزود: "نمی‌توانم بگویم بله، نه هم نمی‌گویم، اما قبلاً بارها درباره آنچه می‌خواهم صحبت کرده‌ام. اما باز هم نمی‌توانم وارد جزئیات شوم، زیرا در این مقطع شرایط حساسی داریم. تیم نیاز به برد دارد و این خودخواهی است که فقط در مورد قرارداد خودم صحبت کنم. من فقط روی تیم تمرکز می‌کنم و تمام."

9719