نسترن مقیمی: در نیمه دوم ورق برگشت و تیم بهتر میدان بودیم

نسترن مقیمی: در نیمه دوم ورق برگشت و تیم بهتر میدان بودیم

پایگاه خبری فوتبالی- زننده تک گل نصر فردیس در بازی رفت فینال لیگ برتر فوتسال بانوان، از عملکرد خود و دوستانش در نیمه دوم تیمش رضایت داشت.

به گزارش فوتبالی، در بازی رفت مرحله پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال زنان ایران، جدال پیکان تهران و نصر فردیس برنده نداشت و این بازی با نتیجه تساوی 1-1 به پایان رسید.

نصری‌ها که تا دقیقه 37 از پیکان عقب بودند، سراپا حمله شدند و نتیجه فشار بی امان آنها به ثمر رسیدن گل تساوی در دقایق پایانی بود.

نسترن مقیمی درخصوص بازی رفت فینال، اظهار کرد: بالاخره فینال بود و حساسیت‌های خودش را داشت. در زمین پیکان بازی می‌کردیم و آنها در نیمه اول انصافاً خیلی بهتر از ما بازی کردند.

زننده تک گل نصر فردیس در این دیدار، همچنین خاطرنشان کرد: چوب بازی بد را در نیمه اول خوردیم و دروازه ما در دقایق پایانی باز شد؛ اما فکر می‌کنم در نیمه دوم کاملاً ورق برگشت و ما خیلی موقعیت‌های خوب و حساسی داشتیم.

او ضمن خود و تیمش را بدشانس نامید و در ادامه افزود: متأسفانه موقعیت‌های حساس و زیادی داشتیم که جز همان یکی که منجر به گل تساوی شد، به درون دروازه اعظم آخوندی نرفت.

مقیمی در پاسخ به این سوال که "پیش‌بینی‌اش از دیدار برگشت چیست؟"، تصریح کرد: بازی مساوی شد و امیدوارم در دور برگشت در زمینی خودمان تلاش بیشتری کنیم. نتیجه کار را به دست خدا میسپاریم.

1377