اولویت‌های یوونتوس در نقل‌وانتقالات تابستانی مشخص شدند

اولویت‌های یوونتوس در نقل‌وانتقالات تابستانی مشخص شدند

پایگاه خبری فوتبالی- یوونتوس تصمیم گرفته است که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی آینده تیم خود را در چه پُست‌هایی تقویت کند.

به گزارش فوتبالی، باشگاه یوونتوس نقاط ضعف تیم برای تقویت در نقل‌وانتقالات تابستانی را شناسایی کرده‌است.

بیانکونری پس از یک نمایش ضعیف در نیم‌فصل اول مسابقات سری‌آ، در حال حاضر در رده چهارم جدول سری آ قرار دارد.آن‌ها اخیرا با شکست مقابل ویارئال در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، حذفی ناامیدکننده از این رقابت‌ها داشتند. باشگاه ایتالیایی پذیرفته‌است که برای بازگشت به رقابت برای کسب جام‌های قهرمانی، نیازمند تقویت ترکیب فعلی خود است.

مطابق آن‌چه در سایت Goal.com گزارش شده است، اولویت های اصلی یوونتوس برای پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی پیش‌رو، یک مدافع چپ جدید برای جایگزینی الکس ساندرو، یک هافبک فیزیکی با توانایی گلزنی و جانشینی عالی برای پائولو دیبالا است، که در خط‌حمله به‌عنوان زوج دوشان ولاهوویچ در ترکیب بانوی پیر بدرخشد.

یوونتوس می‌داند که خرید 80 میلیون یورویی ولاوویچ در ژانویه تنها شروعی برای بازنگری در تیم بود و خروج پائولو دیبالا و احتمالاً سایر بازیکنانی که قراردادشان در حال اتمام است، فضایی را برای پرداخت دستمزدهای جدید تیم باز می‌کند.

یوونتوس با شکست هفته قبل مقابل اینتر، پس از چندین هفته نتایج درخشان، اندک شانس‌های خود برای کسب قهرمانی سری‌آ را از دست داد.

9719