بنزما در سطح یوهان کرویف است

بنزما در سطح یوهان کرویف است

پایگاه خبری فوتبالی - برونو جنسیو سرمربی رن فرانسه در اظهار نظری جالب اذعان کرد کریم بنزما ستاره فرانسوی رئال مادرید شبیه یوهان کرویف یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال است. 

به گزارش فوتبالی، کریم بنزما بهترین فصل فردی‌اش را با لوس بلانکوس تجربه می‌کند. او در دیدار چهارشنبه هفته گذشته مقابل چلسی موفق شد دوباره هت تریک کند تا جمع گل‌های زده‌اش در این فصل به عدد 37 گل در 36 بازی برسد. او همچنین یکی از دلایل اصلی صدرنشینی رئال مادرید در لالیگاست و آن‌ها در حال حاضر با 12 امتیاز اختلاف نسبت به بارسلونا در رتبه اول قرار دارند. 

به نقل از سایت گل، کرویف در زمان بازیگری‌اش 3 قهرمانی متوالی همراه با آژاکس در لیگ قهرمانان به دست آورد و یک بار نیز هلند را تا فینال جام جهانی برد و خیلی‌ها او را یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان تاریخ می‌دانند. جنسیو سرمربی باشگاه رن در این باره گفت: "از نظر من، بنزما یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال است، چیزی شبیه به یوهان کرویف یا بازیکنانی در آن سطح. چیزی که بیشتر از گل‌ها او مرا تحت تاثیر قرار می‌دهد، هوش بالایش است. کریم همه کار می‌کند و همه جا است. او در کوتاه‌ترین زمان بهترین تصمیمات را می‌گیرد."

4416