امیدواری ستاره چلسی به کامبک زدن مقابل رئال مادرید

امیدواری ستاره چلسی به کامبک زدن مقابل رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - جورجینیو ستاره ایتالیایی چلسی معتقد است که آن‌ها شانس بازگشت به لیگ قهرمانان در دور برگشت مقابل رئال مادرید را دارند. 

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه گذشته تیم‌های چلسی و رئال مادرید از دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم استمفورد بریج مقابل هم صف آرایی کردند که در پایان، لوس بلانکوس با هت تریک بنزما در مقابل تک گل کریستین پولیسیچ به پیروزی مهم 1-3 دست پیدا کرد تا مدافع عنوان قهرمانی کار سختی برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی داشته باشد. 

به نقل از اسکای ایتالیا، جورجینیو که یک پاس گل داد درباره این شکست گفت: "همه ما مرتکب اشتباهات بدی شدیم و در چنین دیدارهای حساسی، بابت اشتباهات مجازات می‌شوید. باید خیلی سریع از این بازی درس بگیریم. هنوز هیچ چیز تمام نشده و یک بازی دیگر باقی مانده است. می‌توانیم بهتر شویم و در بازی برگشت شرایط را به سود خود عوض کنیم."

"در بازی رفت سعی کردم به تیم کمک کنم. متاسفانه بعضی اوقات بنابر دلایلی، تلاش شما کافی نیست. نمی‌خواهم راجع به گل سوم حرف بزنم، اما باید روی نقاط ضعف خود کار کنیم."

"من هنوز نتوانستم از لحاظ روحی با ناکامی ایتالیا در صعود به جام جهانی کنار بیایم. مدت زمانی طول خواهد کشید تا زخمش درمان شود."

4416