واکنش گواردیولا به شایعه عجیب پیوستنش به تیم ملی برزیل

واکنش گواردیولا به شایعه عجیب پیوستنش به تیم ملی برزیل

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی تمامی شایعات رفتنش به تیم ملی برزیل را تکذیب و اعلام کرد که دوست دارد برای همیشه در اتحاد بماند. 

به گزارش فوتبالی، روز گذشته اخباری مبنی بر علاقه تیم ملی برزیل به سرمربی سابق بارسلونا و بایرن مونیخ به گوش می‌رسید. قرارداد گواردیولا با سیتیزن‌ها در پایان فصل آینده به اتمام می‌رسد و سلسائو می‌خواست از این فرصت برای جذب نابغه اسپانیایی اقدام کند. با این حال گواردیولا تمامی این شایعات را رد کرد. 

به نقل از مارکا، روز یک شنبه تیم‌های منچسترسیتی و لیورپول از ساعت 20 به وقت تهران در استادیوم اتحاد مقابل هم صف آرایی خواهند کرد. در کنفرانس خبری پیش از بازی یک خبرنگار از او پرسید: "من باید یک مسئله مهم را با شما بررسی کنم. روز گذشته مارکا مطلبی را مبنی بر علاقه تیم ملی برزیل به شما منتشر کرد. می‌دانم که شرایط مناسب نیست، اما باید این موضوع را بررسی می‌کردم."

سپس گواردیولا در جواب گفت: "نه امروز. من تحت قرارداد با سیتی هستم و از حضور در این باشگاه خوشحالم. دوست دارم در صورت کسب فرصت برای همیشه در این جا بمانم. هیچ جا بهتر از سیتی برای من نیست. علاقه‌مند به تمدید قراردادم تا 10 سال دیگر هستم!"

4416