نشست خبری توخل پیش از بازی چلسی با ساوتهمپتون: سهمیه؟ مطمئنیم!

نشست خبری توخل پیش از بازی چلسی با ساوتهمپتون: سهمیه؟ مطمئنیم!

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی آلمانی آبی‌های لندنی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش مقابل ساوتهمپتون شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های انگلیسی، توماس توخل در نشست خبری پیش از ديدار چلسی مقابل ساوتهمپتون در لیگ برتر فوتبال انگلستان حاضر شد و صحبت‌هایی را مطرح کرد که در ادامه می‌خوانید:

درباره وضعیت مصدومان قبل از بازی با ساوتهمپتون:

"کالوم هنوز در دسترس نیست، حضور لوکاکو و زیاش در هاله ای از ابهام قرار دارد. امروز ما تستی را انجام خواهیم داد تا تصمیم نهایی را بگیریم که آیا آن‌ها در مسابقه شرکت خواهند کرد یا خیر. روملو درد آشیل دارد، این یک مصدومیت نیست، فقط ناراحتی است."

درباره شکست مقابل رئال مادرید:

"جلسه‌ ای که پس از بازی با رئال گذاشتیم، گفت‌وگو محور نبود و بیشتر من نظرم را گفتم. کمی نظرات آن‌ها را شنیدیم اما لازم بود پس از دو شکست سنگین، کادر فنی بیشتر صحبت کند. ما از نبود ساختار مناسب در بازی رنج بردیم. در پرس کردن‌ ها زیاد خوب نبودیم و انرژی لازم را برای دفاع کردن خرج نمی‌کردیم. راه حل را پیدا کردیم و نیازی به انتقاد کردن از کل تیم نیست و چلسی می‌تواند بهتر از این‌ها بازی کند."

در مورد مندی:

"پست دروازه‌بان پست حساسی است. او بدون اشتباه نبوده است. او می‌تواند عملکردش را نسبت به عملکردی که در برابر رئال مادرید داشت بهبود ببخشد و خودش این موضوع را می‌داند. امیدوارم که این اتفاقات لطمه‌ ای به اعتماد به نفسش نزند. دروازه‌بان ها باید اشتباهاتشان را به درستی بپذیرند."

درباره کسب سهمیه لیگ قهرمانان:

"بله ما مطمئن هستیم که سهمیه را می‌گیریم و باید آن را به دست آوریم. لیگ برتر انگلیس نشان داده که در هر قسمت می‌تواند تیم ها را به مشکل بیاندازد و ما باید بسیار تلاش کنیم."

در مورد لوکاکو:

"روملو لوکاکو در بازی مقابل رئال مادرید یک فرصت بسیار خوب گلزنی داشت اما نتوانست آن را گل کند. بازگرداندن فرم برای یک مهاجم به راحتی به دست نمی‌ آید و باید این مهاجم گلزن باشد تا یک مهاجم فوق‌العاده ای شود گلزنی مقابل رئال مادرید می‌توانست روحیه بزرگی به او بدهد."

9404