نشست خبری رانگنیک پیش از بازی منچستريونايتد مقابل اورتون

نشست خبری رانگنیک پیش از بازی منچستريونايتد مقابل اورتون

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی آلمانی شیاطین سرخ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش مقابل اورتون شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های انگلیسی، رالف رانگنیک در نشست خبری پیش از ديدار منچستر یونایتد مقابل اورتون در لیگ برتر فوتبال انگلستان حاضر شد و ضمن تایید بر غیبت واران، مک تومینای، کاوانی و شاو و آمادگی رونالدو برای این مسابقه، صحبت‌هایی را مطرح کرد که در ادامه می‌خوانید:

در مورد اهمیت بازی اورتون:

"داشتن شخصیت، انرژی، و تعهد برای بردن بازی. همه ما از اهمیت این بازی برای هر دو طرف آگاه هستیم. کریستیانو بازگشته است. ادینسون کاوانی، رافائل واران و اسکات مک تومینای نیز همچنان در بند مصدومیت قرار دارند. لوک شاو هنوز هم مصدومیت قدیمی خود را به همراه دارد. او تا دو یا سه هفته آینده دور از میادین خواهد بود. قسمتی از پایش که در سال 2015 تحت عمل جراحی قرار گرفته بود دچار مشکل شده است. دکتر به من گفت که تصمیم دارند آن چیزهای فلزی را از پای او خارج کنند؛ دو پیچ وجود دارد که باید برداشته شوند و این اتفاق قرار است فردا انجام شود."

"برای فردا مقابل اورتون، مهم‌ترین قسمت شخصیت، انرژی و تعهد است. بردن بازی در فضایی مشابه بازی لیدز مد نظر است. هم ما و هم اورتونی ها از اهمیت بازی خبر داریم. برای من، تاکتیک و استراتژی‌ها در اولویت هستند و مهم‌ترین بخش آن، مسائل ذهنی و نگرش است."

در مورد ثبات تیم:

"این به نوع بازیکنانی که در دسترس داریم مربوط می شود، همان‌طور که می دانید، ما در هفته‌ها و ماه‌های اخیر تعداد زیادی مهاجم غایب داشتیم، در بازی مقابل لستر، علاوه بر این ما رونالدو را نیز در دسترس نداشتیم. این یکی از دلایل است. دلیل دیگر تمرکز است. در یکی دو هفته اول، تمرکزمان را بر این گذاشتیم که از نظر دفاعی پایدارتر باشیم و گل‌های زیادی نخوریم، که آن‌ را به خوبی انجام دادیم. در یک مرحله، ما همچنین متوجه شدیم که نیاز به یک نقشه برای حفظ مالکیت توپ داریم تا برای خودمان موقعیت‌هایی ایجاد کنیم. در حال حاضر، باید هر دو مورد یعنی موقعیت (سازی و حفظ مالکیت و دفاع خوب) را انجام دهیم. من تعجب نکردم، من این را از ابتدا می دانستم، وقتی کل روند را در چهار ماه و نیم گذشته می بینید، فکر می کنم ما در برخی زمینه ها پیشرفت کردیم. اما همان‌طور که شما گفتید، همه چیز به سازگاری و ثبات بستگی دارد. این چیزی است که باید شروع کنیم. ما باید فردا در مقابل اورتون با بهترین عملکرد ممکن شروع کنیم."

در مورد تن هاگ:

"من قصد ندارم الان در مورد مربی‌های احتمالی صحبت کنم و تا جایی که اطلاع دارم، باشگاه در حال مذاکره با مربی های بسیار خوبی است و تن هاگ هم مربی خوبی است. پس احتمالا در حال مذاکره با او هم هستند، من می دانم که آن‌ها تا کنون با کدام مربیان صحبت کرده‌اند و به همین دلیل می‌توانم بگویم همه مربیانی که با آن‌ها صحبت کرده‌اند، مربیانی درجه یک هستند. این تنها چیزی است که الان می‌توانم به شما بگویم."

در مورد آینده اش؟

"همان طور که می‌دانید، من و  باشگاه بر سر قراردادی به عنوان مشاور به توافق رسیدیم و قرار است دو هفته بعد دوباره با باشگاه صحبت کنم. اما مطمئنم تا انتهای فصل این‌جا هستم اما تمرکز من روی بازی فرداست و به این مسائل فعلا اهمیتی نمی‌دهم. ما باید بازی فردا و ادامه بازی‌ها را با پیروزی پشت سر بگذاریم. اگر به جدول نگاه کنید، دیگر وقت تعلل و امتیاز از دست دادن نیست. من فکر می‌کنم کادر و بازیکنان به خوبی از این موضوع آگاه هستند."

9404