روزی که رونالدو آخرین گلش را در دربی مادرید به ثمر رساند

روزی که رونالدو آخرین گلش را در دربی مادرید به ثمر رساند

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی حال حاضر منچستر یونایتد در سال 2018 تصمیم به ترک رئال مادرید گرفت و راهی یوونتوس شد اما خاطراتی که هواداران رئال مادرید از او دارند، بعید است که به این زودی ها از یاد آن ها برود.

به گزارش فوتبالی، 4 سال پیش در چنین روزی بود که کریستیانو رونالدو در آخرین دربی مادرید خود به مصاف اتلتیکو مادرید رفت و بدین ترتیب برای آخرین بار با لباس رئال مادرید مقابل شاگردان دیگو سیمئونه قرار گرفت. آن بازی در نهایت با تساوی یک بر یک خاتمه یافت و تک گل رئال مادرید را در آن بازی کریستیانو رونالدو به ثمر رساند تا بدین ترتیب فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید آخرین گل خود را در دربی مادرید به ثمر رسانده باشد چرا که در تابستان پس از آن یعنی در انتهای همان فصل، رونالدو رئال مادرید را ترک کرد و دیگر در دربی های مادرید به میدان نرفت.

رونالدو همواره کابوس دیگو سیمئونه بوده است اما در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در این فصل یعنی 2021/22، این اتلتیکو مادرید بود که با هدایت دیگو سیمئونه توانست منچستر یونایتد را شکست داده و حذف کند تا بدین ترتیب نسخه کریستیانو رونالدو مقابل سیمئونه پیچیده شود.

1470