بنزما و تایید افطار کردن پیش از بازی با چلسی در اینستاگرام؟

بنزما و تایید افطار کردن پیش از بازی با چلسی در اینستاگرام؟

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا موفق شد با نتیجه 3 بر 1 چلسی را در ورزشگاه استمفوردبریج شکست دهد و بدین ترتیب کار خود را برای صعود به مرحله بعد بسیار راحت کند.

به گزارش فوتبالی، هر سه گل رئال مادرید را در این بازی کریم بنزما به ثمر رساند و بدین ترتیب تبدیل به قهرمان رئال مادرید در این بازی شد. با توجه به اینکه در حال حاضر در ماه رمضان به سر می بریم و کریم بنزما هم مسلمان است و در مصاحبه ای گفته بود که روزه گرفتنِ او تاثیری روی کارش نمی گذارد، برخی از رسانه ها گفته بودند که کریم بنزما روز بازی رئال مادرید و چلسی روزه بوده است و 13 دقیقه قبل از بازی با چلسی افطار کرده است. در واقع کریم بنزما تنها دقایقی قبل از بازی رئال مادرید و چلسی که در آن هت تریک کرد، روزه خود را باز کرد و افطار کرد.

کریم بنزما که پس از بازی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، استوری های زیادی را منتشر و باز نشر کرد، یکی از استوری هایی که گذاشته بود مربوط به خبری بود که در آن درباره افطار کردن کریم بنزما تنها 13 دقیقه پیش از بازی مقابل چلسی صحبت شده بود و بدین ترتیب می توان گفت که کریم بنزما این قضیه را تایید کرد.

1470