علاقه منچستریونایتد و لیورپول به گلزن ویارئال مقابل بایرن‌مونیخ

علاقه منچستریونایتد و لیورپول به گلزن ویارئال مقابل بایرن‌مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی- زننده تک‌گل ویارئال مقابل بایرن مونیخ، مورد توجه باشگاه‌های لیگ برتری قرار گرفته‌است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از دیلی مِیل، آرنات دانجوما گرونولد، وینگر ویارئال مورد توجه منچستریونایتد و لیورپول قرار گرفته‌است. 

دانجوما 25 ساله، در آگوست 2021 با مبلغی حدود 25 میلیون یورو از بورنموث به ویارئال نقل مکان کرد. او در این، فصل در 29 بازی 14 گل و 4 پاس‌گل به‌ثبت رسانده‌است. او در اواسط هفته در لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ بازی کرد و توانست تک‌گل تیمش را مقابل غول فوتبال آلمان به‌ثمر برساند.

در حالی که بازیکن ملی پوش هلندی تا سال 2026 قرارداد دارد، در قرار خود با باشگاه اسپانیایی بند فسخ 70 میلیون یورویی دارد. در نتیجه، تعدادی از باشگاه‌های اروپایی پیشرفت دانجوما را دنبال می‌کنند، اما شیاطین سرخ در صورتی که سرمربی هلندی اریک تن هاگ را به خدمت بگیرند، احتمالا بیشترین تمایل را برای به‌خدمت‌گیری این بازیکن تیم ملی هلند خواهند داشت تا شاید جایگزین کریستیانو رونالدو باشد.

دانجوما با گلزنی مقابل بایرن مونیخ، حالا بیشتر از قبل مورد توجه رسانه‌ها خواهد بود. این فوتبالیست زاده نیجریه، پیش از این نیز با پیراهن بورنموث سابقه حضور در فوتبال انگلستان را دارد و این مورد می‌تواند امتیاز مثبت او برای پیوستن به باشگاه‌های لیگ برتری باشد.

9719