برچسب 100 میلیون پوندی ولورهمپتون برای هافبک پرتغالی

برچسب 100 میلیون پوندی ولورهمپتون برای هافبک پرتغالی

پایگاه خبری فوتبالی- برونو لاژه معتقد است که روبن نوس، هافبک پرتغالی تیمش در صورت ترک وولوز، 100 میلیون پوند برای خواستگاران احتمالی هزینه خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن 25 ساله در حال مذاکره با گرگ‌ها برای تمدید قرارداد است اما مورد توجه بارسلونا، لیورپول و منچستریونایتد قرار دارد.

گزارش‌ها در روز پنجشنبه حاکی از آن است که در صورتی که سرمربی آژاکس در تابستان امسال هدایت اولدترافورد را بر عهده بگیرد، نوس هدف شماره یک اریک تن هاگ در تابستان است.

سرمربی ولوز قبل از دیدار روز جمعه تیمش در لیگ برتر مقابل نیوکاسل گفت: "نمی‌دانم منچستریونایتد مشتری اوست یا تیم‌های دیگر، چیزی که می‌دانم این است که در اینجا ما یک بازیکن ویژه همراه خود داریم. عملکرد او در این فصل بسیار خوب است. فکر می‌کنم با نحوه بازی ما، به او اجازه داد تا روبن بهتری را نشان دهد و همچنین نحوه بازی او تیم ما را در سطح متفاوتی قرار می‌دهد. وقتی چنین بازیکنی دارید، بهترین کار این است که حقوق و مدت قرارداد او را بهبود بخشید. اما چه کسی می‌داند، وقتی بازیکن برتری مانند او در آن پست خاص دارید، که هم در دفاع و هم در حمله خوب است، تیم‌های بزرگ برای خرید این نوع بازیکنان حاضر به پرداخت 100 میلیون پوند هستند."

نوس که قرارداد فعلی او در سال 2024 به پایان می‌رسد، در حال حاضر به دلیل مصدومیت زانو از میادین دور است که انتظار می رود او تا ماه مه قادر به همراه تیمش نباشد.

لاژه ادامه داد: "ترجیح می‌دادم در بنفیکا با ژائو فلیکس ادامه دهم، اما پیشنهاد 120 میلیون یورویی آمد و او رفت. ما تلاش می‌کنیم بهترین بازیکنان را با قیمت و سن مناسب پیدا کنیم تا به ما کمک کنند. سپس بعد از دو یا سه سال آنها می توانند به ما سود اقتصادی بدهند. فقط در مورد وولوز نیست، این روزها کدام باشگاه می تواند پیشنهاد 80، 90 یا 100 میلیون پوندی را رد کند؟ نهایتا پنج یا شش باشگاه."

9719