صحبت‌های زننده تک‌گل بارسلونا در تساوی شب گذشته مقابل فرانکفورت

صحبت‌های زننده تک‌گل بارسلونا در تساوی شب گذشته مقابل فرانکفورت

پایگاه خبری فوتبالی - مهاجم اسپانیایی و زننده تک گل کاتالان‌ها در تساوی شب گذشته مقابل فرانکفورت بعد از بازی با خبرنگاران رسانه‌ها صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، فران تورس، زننده تک گل بارسلونا برابر اینتراخت فرانکفورت پس از بازی دیشب دو تیم با خبرنگاران رسانه‌ها مصاحبه کرد که صحبت‌های این بازیکن را در ادامه می‌خوانید:

درباره بازی؟

"این مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های لیگ اروپا است؛ بنابراین شدت و فشار بالای بازی، طبیعی است. انتظار داریم شرایط در دیدار برگشت نیز همین‌طور باشد. می‌دانستیم حریف سرسختی هستند اما بعد از دریافت گل موفق به گلزنی شدیم و این اهمیت زیادی دارد. حالا باید در خانه بازی کنیم. این تساوی می‌تواند برای بازی برگشت ارزشمند باشد."

چمن؟

"بعد از ورود به زمین مسابقه متوجه شدیم که شرایط زمین چمن در بهترین حالت خود نیست اما این نمی‌تواند بهانه‌ای برای ما باشد؛ زیرا ما بازیکنان با کیفیتی هستیم و توانستیم نتیجه بازی را برگردانده و مساوی کنیم."

قهرمانی؟

"ما بارسلونا هستیم و باید در هر رقابتی که شرکت می‌کنیم، برای سب عنوان قهرمانی مسابقات بجنگیم. روشن است که به دست آوردن عنوان قهرمانی در رقابت های لیگ اروپا هدف ماست."

گل؟

"گل خوبی بود. ما صبور بودیم. از این طرف به آن طرف می‌رفتیم و با فرنکی همکاری داشتیم که در نهایت زمان ضربه زدن رسید. گلزنی همیشه برای مهاجمان مهم است؛ اما برای تیم مهم‌تر است."

9404