تساوی دشوار بارسلونا مقابل آینتراخت فرانکفورت؛ همه‌چیز به نیوکمپ کشیده شد

تساوی دشوار بارسلونا مقابل آینتراخت فرانکفورت؛ همه‌چیز به نیوکمپ کشیده شد

پایگاه خبری فوتبالی - در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ اروپا، بارسلونا و آینتراخت فرانکفورت در ورزشگاه خانگی تیم آلمانی به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت تا بدین ترتیب همه چیز به نیوکمپ کشیده شود و در بازی برگشت مشخص شود که کدام تیم می تواند به مرحله بعد صعود کند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در این بازی به شدت زیر فشار قرار داشت و گل اول بازی را هم دریافت کرد و همین قضیه موجب شد تا اوضاع برای بارسلونا به هم بریزد. شاگردان ژاوی در این بازی بار ها تا آستانه دریافت گل های بعدی هم رفتند اما در نهایت دروازه بارسا باز نشد و شرایط برای تیم ژاوی به شکلی پیش رفت که آن ها در نهایت توانستند گل خورده را جبران کنند و بازی با نتیجه یک بر یک مساوی شود.

در این بازی اینتراخت فرانکفورت صاحب یک ضربه پنالتی هم شد اما داور با استفاده از VAR آن را برگرداند و بدین ترتیب بارسا گل اول را از روی نقطه پنالتی دریافت نکرد و در نهایت با شوت دیدنی نوف در دقیقه 48 بود که بارسا گل اول خورد.

تک گل بارسلونا را هم در این بازی فران تورس در دقیقه 66 به ثمر رساند و بدین ترتیب با تساوی یک بر یک همه چیز به بازی برگشت کشیده شد.

1470