دومین دبل آسیایی مغانلو

دومین دبل آسیایی مغانلو

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم سپاهان در دومین فصل حضورش در لیگ قهرمانان آسیا، برای دومین بار در این تورنمنت موفق به دبل شد.

به گزارش فوتبالی، سپاهان در شرایطی با نتیجه 1-3 پاختاکور را شکست داد که گل دراگان سران – یا با تلفظ دیگر، چران – باعث شده بود که تیم ازبکستانی از شاگردان محرم نویدکیا پیش بیفتد اما دبل شهریار مغانلو در دقایق 49 و 55 و گل دقیقه 70 محمدرضا حسینی باعث شد که سپاهان فصل جدید لیگ قهرمانان را با یک پیروزی پرگل شروع کند.

مغانلو – که مهاجم مورد علاقه محرم نویدکیا محسوب می‌شود – در حالی اولین بازیکن دوگله این فصل از رقابتهای ACL لقب گرفت که فصل گذشته هم توانسته بود در این تورنمت، دبل کند.

این بازیکن که فصل قبل با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کرده بود، در مرحله گروهی چهار گل به ثمر رساند و در دومین بازی‌اش در ACL توانست جلوی الریان قطر دبل کند تا شاگردان یحیی گل‌محمدی، 1-3 حریفشان را شکست دهند و امشب هم دبل مهاجم سپاهان باعث پیروزی 1-3 تیم اصفهانی شد.

مغانلو در بازی برگشت مقابل الریان و همچنین جلوی گوای هند هم موفق به گلزنی شده بود و حالا امسال هم در نقش بازیکنی ظاهر شده که متخصص گلزنی در لیگ قهرمانان آسیاست.

1984