جزییات پیشنهاد غیرمنتظره‌ای که به دست گواردیولا رسید

جزییات پیشنهاد غیرمنتظره‌ای که به دست گواردیولا رسید

پایگاه خبری فوتبالی - حدود یک ماه پیش خبری فوتبال برزیل را تکان داد که البته دلیل اصلی آن مربوط به زمان بندی عجیب اعلام این خبر بود.

به گزارش فوتبالی، تقریبا همه می دانستند که تیته بعد از جام جهانی 2022 قرار است که تیم ملی برزیل را ترک کند چرا که جونینیو سرپرست تیم ملی برزیل گفته بود:" احتمالا تیته بعد از جام جهانی برزیل می رود." در حقیقت فدراسیون فوتبال برزیل برنامه ریزی ها را برای جایگزین تیته پس از جام جهانی آغاز کرده است و ادنالدو رودریگز رئیس فدراسیون جدید برزیل برای جایگزینی تیته به سراغ یکی از معروف ترین مربیان جهان رفته است: پپ گواردیولا.

در حقیقت رییس فدراسیون فوتبال برزیل رویای استخدام گواردیولا را در سر می پروراند و برای دستیابی به هدفش دست به هر کاری خواهد زد و می خواهد هر طور که شده سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی را به سلسائو ببرد.

فدراسیون فوتبال برزیل با پره برادر و وکیل پپ گواردیولا تماس گرفته است. آنها در نظر دارند که مربی اسپانیایی را در زمستان یا تابستان 2023 با قراردادی چهار ساله با فکر جام جهانی 2026 استخدام کنند و به وی دستمزد سالانه 12 میلیون یورو خواهند پرداخت که البته کمتر از دستمزد کنونی او در منچسترسیتی یعنی سالی 20 میلیون یوروست.

4125