مديرعامل باشگاه خليج فارس ماهشهر: جز ورزشگاهی که معرفی کردیم، در جای دیگر بازی نخواهیم کرد

مديرعامل باشگاه خليج فارس ماهشهر: جز ورزشگاهی که معرفی کردیم، در جای دیگر بازی نخواهیم کرد

پایگاه خبری فوتبالی- مديرعامل باشگاه خلیج فارس ماهشهر می‌گوید رفتارهای سازمان لیگ نشان می‌دهد که برنامه آنها حدف این تیم از مسابقات جام حذفی است.

به گزارش فوتبالی، ايوب عسكری، مديرعامل باشگاه خليج فارس گفت: با تلاش‌هايی كه از سوی نماينده محترم، فرماندار عزيز و اداره ورزش و هيئت فوتبال در جهت رفع نواقص ورزشگاه شهدای نفت اميديه صورت گرفت، صبح روز گذشته سازمان ليگ اين زمين را تاييد كرد اما ساعاتی بعد، با ارسال نامه‌ای حرف خود را پس گرفت. اينكه چه اتفاقاتی در اين چند ساعت رخ داد كه سازمان ليگ حرف خود را پس گرفت بر ما هم پوشيده است. اين اتفاقات برنامه ريزی شده است.

مديرعامل خليج فارس كه به‌شدت از اين اتفاق گلايه داشت، توضیح داد: در تاریخ 17 فروردین سازمان لیگ نامه‌ای (به شماره 110/29614) مبنی بر عدم تایید ورزشگاه به‌ ما‌ زد و در انتها اعلام داشت که ورزشگاه پیشنهادی‌مان را اعلام کنیم؛ ما هم بلافاصله طی نامه‌ای ورزشگاه شماره یک شهدا نفت امیدیه را اعلام کردیم. اما در اقدامی عجیب ساعات پایانی دیشب از طریق ریاست هئیت فوتبال شهرستان، نامه‌ای دیگر با شماره‌ای قبل‌تر از نامه ارسالی برای ما (به شماره 110/29597 در همان روز 17فروردین) ارسال شده که نشان می‌دهد خودِ سازمان لیگ با مدیریت پالایشگاه نفت آبادان مکاتبه کرده و از آنها برای این بازی درخواست ورزشگاه نموده‌اند.

عسکری تصریح کرد: قبل از اينكه نامه عدم تایید ورزشگاه برای ما ارسال شود و ما ورزشگاه خود را تعيين كنيم، آنها با مسئولين آبادان مكاتبه كرده‌اند. اين‌گونه حركات چه معنی دارد؟ برنامه شما برای حذف تيم ماست اما ما هم بازی را بلد هستيم و جز ورزشگاهی که معرفی کردیم بازی نخواهیم کرد. چگونه برای داوران از قبل بليت آبادان را رزرو كرده‌اند؟ چه كسی می‌تواند باور كند كه همه اين اتفاقات طبيعی است؟

عسكری در پايان تاکید کرد: ورزشگاه پيشنهادی ما ورزشگاه شماره یک نفت اميديه است و در جايی غير از آن بازی نمی‌كنيم.

۴۱۵۴