وقتی هم‌تیمی سابق طارمی این بار با لیورپول دمار از روزگار بنفیکا درآورد(عکس)

وقتی هم‌تیمی سابق طارمی این بار با لیورپول دمار از روزگار بنفیکا درآورد(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، لیورپول و بنفیکا در لیسبون پرتغال به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی را لیورپول با نتیجه سه بر یک به سود خود به پایان برد تا کار خود را برای صعود به مرحله نیمه نهایی بسیار راحت کند.

به گزارش فوتبالی، ستاره این دیدار، لوئیس دیاز کلمبیایی بود که در این فصل از پورتو به لیورپول آمده است. لوئیس دیاز در پورتو هم تیمی مهدی طارمی، مهاجم ایرانی بود. لوئیس دیاز در بازی مقابل بنفیکا یک گل زد و یک پاس گل داد و خوشحالی ویژه خود را هم به نمایش گذاشت تا بدین ترتیب چهره درخشان این بازی باشد و کمک زیادی به پیروزی لیورپول مقابل بنفیکا کرده باشد.

لوئیس دیاز زمانی که در پورتو هم حضور داشت مقابل بنفیکا گلزنی کرده بود و همین خوشحالی ویژه خود را به نمایش گذاشته بود و اکنون با لیورپول موفق شد دوباره مقابل بنفیکا گلزنی کند و با دادن پاس گل به سادیو مانه هم دمار از روزگار تیم پرتغالی درآورد تا این مهاجم 25 ساله کلمبیایی توانایی های بالای خود را در این شب چمپیونزلیگی به نمایش بگذارد. لوئیس دیاز به طور تخصصی یک وینگر است که در حملات کمک زیادی به تیم یورگن کلوپ می کند.

1470