وقتی "نخودفرنگی کوچک" ناجی تیم آنچلوتی در یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ شد

وقتی "نخودفرنگی کوچک" ناجی تیم آنچلوتی در یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ شد

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید با هدایت کارلو آنچلوتی قرار است از ساعت 23:30 به وقت ایران در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف چلسی برود و باید دید که شاگردان آنچلوتی در این بازی چه عملکردی مقابل چلسی با هدایت توخل خواهند داشت.

به گزارش فوتبالی، این سومین باری است که رئال مادرید با هدایت کارلو آنچلوتی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به میدان می رود چرا که رئال مادرید دو بار در فصل های 2013/14 و 2014/15 در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفته است.

آخرین باری که رئال مادرید به همراه کارلو آنچلوتی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفت، به بازی برگشت مقابل اتلتیکو مادرید در فصل 2014/15 بر می گردد، جایی که رئال مادرید موفق شد در آخرین دقایق بازی با تک گل خاویر هرناندز ملقب به چیچاریتو که به معنای "نخودفرنگی کوچک" است، اتلتیکو مادرید را شکست دهد و بدین ترتیب راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شود.

در واقع چیچاریتو که در آن فصل زیاد بازی نکرده بود، در آن دیدار با گل دقیقه آخری خود روی پاس رونالدو، ناجی کارلو آنچلوتی و تیمش شد.

1470