پیولی و انتخاب یک راه‌حل بد برای رفع مشکل بال راست میلان

پیولی و انتخاب یک راه‌حل بد برای رفع مشکل بال راست میلان

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق با آخرین گزارشات و اطلاعات منتشر شده توسط منابع و نشریات مختلف ایتالیایی، استفانو پیولی قصد انجام یک راه‌حل نامحبوب دارد و آن، استفاده و راه‌اندازی مجدد کاستیخو با توجه به مشکلات شدید میلان در پست بال راست می‌باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از شبکه اسکای اسپورتس ایتالیا، جونیور مسیاس و الکسی سلماکر در این فصل هر دو روی هم در مجموع موفق به زدن هفت گل شده‌اند و در بازی های اخیر به هیچ وجه تأثیرگذار نبوده‌اند.

جونیور مسیاس به مانند چند بازی اخیر میلان در ترکیب اصلی برابر بولونیا قرار داشت اما به دلیل عملکرد ضعیف پس از چهل و پنج دقیقه تعویض شد و الکسی سلماکر هم حتی به عنوان جایگزین نیز مورد استفاده قرار نگرفت.

خبرنگار شبکه اسکای اسپورتس ایتالیا بر این باور است که استفانو پیولی، سرمربی ایتالیایی روسونری ممکن است برای برطرف کردن این مشکل، دست به یک راه حل نامحبوب بزند و آن، استفاده و راه‌اندازی مجدد ساموئل کاستیخو در آن منطقه از زمین مسابقه است.

این وینگر اسپانیایی در کل فصل تنها یکصد و بیست و دو دقیقه مورد استفاده قرار گرفت اما با توجه به فرم دیگر بازیکنان موجود برای بازی کردن در پست بال راست، احتمال دادن فرصتی دوباره به این بازیکن اسپانیایی بسیار قوت گرفته است.

آخرین باری که ساموئل کاستیخو برای میلان به میدان رفت به تاریخ دسامبر گذشته در دور رفت برابر ناپولی بازمی گردد که تنها دوازده دقیقه مورد استفاده قرار گرفت.

9404