کی‌روش استنلی همیشه کارگشا برای قلعه‌نویی (عکس)

کی‌روش استنلی همیشه کارگشا برای قلعه‌نویی (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم بلندقامت تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان توانست با درخشش خود مانع از شکست خانگی تیمش شود.                                    

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، کی‌روش استنلی سوارز مهاجم مورد علاقه‌ی امیر قلعه‌نویی که در نقل و انتقالات نیم‌فصل به جمع بازیکنان گل‌گهر اضافه شد، توانسته در خط حمله سیرجانی‌ها نمایشی فوق‌العاده را از خود به جای بگذارد و اوج درخشش او در مسابقه‌ی شب گذشته مقابل شهرخودرو خراسان بود.

مهاجم برزیلی گل‌گهر روی غفلت مدافعان شهرخودرو پیش از اتمام نیمه‌ی نخست توانست گل اول مسابقه به سود تیم سیرجانی را به ثمر برساند تا شاگردان قلعه‌نویی با شکستی حداقلی و با نتیجه‌ی 2-1 به رختکن بروند؛ سپس در شرایطی که بازی 3-1 به سود تیم مشهدی دنبال می‌شد، کی‌روش استنلی توانست درخشش خود را تکمیل کند و در دقیقه 85 گل دوم تیمش را هم به ثمر رساند و پایه‌گذار فرار تیمش از شکست خانگی شد.

با دبل گل شب گذشته‌ی کی‌روش، او حالا در طول 9 مسابقه که برای گل‌گهر در لیگ بیست و یکم به میدان رفته، توانسته 4 بار در نقش گلزن بدرخشد و یکبار هم در قامت گلساز برای تیمش مثمرثمر باشد و آمار ویژه‌ای از خود به ثبت برساند.

گفتنی است که پیش از گلزنی به شهرخودرو، کی‌روش استنلی سوارز توانسته بود مقابل فجرسپاسی و پرسپولیس در لباس گل‌گهر گل بزند و در مقابل صنعت نفت هم در نقش گلساز درخشیده بود.

9719