تصاویر اختصاصی فوتبالی از ساختمان جدید دادگاه کاس/ تا ساختمان تکمیل نشود، جلسه ای تشکیل نمی شود!

تصاویر اختصاصی فوتبالی از ساختمان جدید دادگاه کاس/ تا ساختمان تکمیل نشود، جلسه ای تشکیل نمی شود!

پایگاه خبری فوتبالی- این روزها سوالات زیادی مطرح می شود که چرا دادگاه عالی ورزش (cas) به حالت نیمه تعطیل درآمده است و مرتب جلسات رسیدگی تمدید می شود؟

به گزارش فوتبالی، در حالی که دادگاه عالی ورزش (cas) پرونده‌های متعددی را برای صدور حکم در دست بررسی و اقدام دارد اما این مرجع رسیدگی به پرونده‌های ورزشی به دلیل تغییر ساختمان فعلا تعطیل است و جلسات این دادگاه هم برگزار نمی‌شود.

دادگاه عالی ورزش (cas) که در شهر لوزان سوییس قرار دارد به زودی قرار است در یکی دو ماه آینده از ساختمان قدیمی و مشهور خود به ساختمان جدید و بسیار شیکی که به تاز‌گی احداث شده نقل مکان کرده و از این پس جلسات دادگاهی در این ساختمان برگزار خواهد شد.

گفته می‌شود در این مدت که دادگاه عالی ورزش نیمه تعطیل بوده قضات برخی پرونده ها هم علاقه‌ای به برگزاری جلسات خود به صورت آنلاین نداشتند و با افتتاح ساختمان جدید این دادگاه روند رسیدگی به پرونده‌هایی که در دست اقدام است آغاز خواهد شد. البته برخی پرونده ها هم بوده اند که قضات آن در جلسات آنلاین شرکت کرده اند و با حضور شاکی و متشاکی جلسات تشکیل و احکام صادر شده است.

پروندهایی مانند مارک ویلموتس(فدراسیون فوتبال)، استراماچونی(استقلال)، پادووانی(استقلال) و پرونده شکایت باشگاه النصر از پرسپولیس از مهم ترین پرونده‌های باشگاه‌های ایرانی و فدراسیون فوتبال است که در دادگاه عالی ورزش باید درباره آن رسیدگی و اعلام رای شود.

در چند ماه گذشته روند رسیدگی به این پرونده‌ها و زمان اعلام رای آن چندین بار به تعویق افتاد و این موضوع باعث برخی نگرانی‌ها مخصوصا برای هواداران سرخابی شده بود اما فوتبالی به دلیل اصلی این تاخیرها دست پیدا کرد. 

باید دید چه زمانی قضات در ساختمان جدید دادگاه بین المللی کاس مستقر می شوند.

7655