بنزما، رونالدو و هیگواین؛ خط حمله آتشین رئال مادرید چه آماری داشت؟

بنزما، رونالدو و هیگواین؛ خط حمله آتشین رئال مادرید چه آماری داشت؟

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در فصل 2011/12 یعنی حدود ده سال قبل خط حمله ای به شدت آتشین داشت که شاید بتوان آن را حتی بهتر از BBC دانست چرا که رئال مادرید در سال 2011/12 بود که توانست رکورد تاریخ لالیگا را از لحاظ گلِ زده با زدن 121 گل جا به جا کند؛ رکوردی که هنوز هم پا بر جا است.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در فصل 2011/12، کریستیانو رونالدو، کریم بنزما و گونزالو هیگواین را به عنوان سه عنصر خط حمله در اختیار داشت که البته بنزما و هیگواین گاهی اوقات به صورت چرخشی بازی می کردند و ژوزه مورینیو، سرمربی وقت رئال مادرید همواره به هر دوی این مهاجم ها به صورت همزمان بازی نمی داد.

در فصل 2011/12، کریستیانو رونالدو مثل بقیه سال ها، بهترین گلزن رئال مادرید بود و توانست 60 گل به ثمر برساند. کریم بنزما در آن فصل 32 گل به ثمر رساند و گونزالو هیگواین هم در آن فصل 26 گل برای رئال مادرید به ثمر رساند.

مجموع گل هایی که این مثلث آتشین رئال مادرید به ثمر رساند به 118 گل در آن فصل رسید که آماری رویایی به حساب می آید. از آن مثلث فقط بنزما هنوز هم در رئال مادرید است و در حال حاضر تبدیل به ستاره مادریدی ها شده است.

1470