داوود سیدعباسی؛ جنگجویی استوار روی زانو

داوود سیدعباسی؛ جنگجویی استوار روی زانو

پایگاه خبری فوتبالی- پیشرفت فنی تیم شهر خودرو در بازی های اخیر مشهود بوده است. گویی هر چه به پایان بازی ها نزدیک تر می شویم تکاپوی داوود سید عباسی و تیمش برای ماندن بیشتر می شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، این طبیعی است چرا که فرصت ها برای تیم مشهدی رو به پایان است. شهر خودرو در مصاف با گل گهر بازی را تهاجمی آغاز کرد و روی حملاتی که داشت بازی را از گل گهر پیش افتاد. آنهم با نتیجه 3-1 اما در نهایت این بازی با نتیجه 3-3 پایان یافت تا داوود سید عباسی در پایان بازی نای بلند شدن از زمین را نداشته باشد. او حق داشت که ناراحت باشد چراکه تیمش با کسب سه امتیاز فاصله ای نداشت اما در فاز دفاعی بعد از گل سوم نمایش خوبی نداشت و حتی ممکن بود گل چهام را هم بخورد و در یک بازی تاریخی و به یاد ماندنی پیروزی را با شکست عوض کند.

از شهر خودرو در بازی با نساجی هم فوتبال خوبی دیدیم. بازی ای که با موقعیت های خوبی برای تیم شهر خوردو به خصوص در دقایق پایانی همراه بود بطوریکه حسین خطیر دروازه بان جوان نساجی با چند واکنش دیدنی مانع از این شد که نساجی شکست بخورد.

داوود سید عباسی که شاگرد امیر قلعه نویی و بازیکن محبوب او در تیم استقلال در دهه 80 بوده باید به جنگجویی خود ادامه دهد. باید از روی زمین بلند شود و دوباره به همراه تیمش مبارزه کند و رقابت داشته باشد. 6 هفته دیگر به پایان بازی ها باقی مانده و این فرصت خوبی است که شهر خودرو و داوود سید عباسی به ساحل نجات برسند. آنها با این سبک از بازی شانس زیادی برای ماندن خواهند داشت هر چند که برای کسب امتیازات مهم تر در سایه ارایه بازی تهاجمی نیاز به خوب دفاع کردن هم دارند. به خصوص بعد از اینکه به گل می رسند.

9719