اشاره جالب هافبک رئال مادرید به تیم نسبتاً گمنام انگلیسی!

اشاره جالب هافبک رئال مادرید به تیم نسبتاً گمنام انگلیسی!

پایگاه خبری فوتبالی - وقتی در یک مصاحبه ویدیویی از تونی کروس هافبک آلمانی رئال مادرید خواسته شد تا نام 9 باشگاه لیگ انگلیس را بگوید، به شکل جالبی اول از همه "برنلی" را اسم برد، تیمی که نسبتا در فوتبال انگلیس گمنام است و مشخص نیست که چرا کروس بین این همه تیم بزرگ در انگلیس، اول از همه یاد آنها افتاده است!

به گزارش فوتبالی، در این ویدیو، تونی کروس در کوئیز باشگاه رئال مادرید و مسابقه با هم تیمی اتریشی خود داوید آلابا شرکت کرده بود و وقتی که از او خواسته شد تا 9 باشگاه لیگ انگلیس را نام ببرد، به شکل جالبی به برنلی اشاره کرد، تیمی نسبتا گمنام در فوتبال انگلیس که از گزینه های سقوط به شمار می رود. کروس به وستهام، تاتنهام و همچنین منچستریونایتد میز اشاره کرد. تونی در سال 2014 و پیش از انتقال به رئال مادرید در آستانه پیوستن به شیاطین سرخ بود اما اخراج دیوید مویس تقدیرش را عوض کرد تا به رئال مادرید ملحق شود و در حال حاضر 8 سال است که در برنابئو به سر می برد.

در آن زمان حضور فن خال به جای مویس روی نیمکت منچستریونایتد باعث شد تا انتقال کروس به اولدترافورد منتفی شود که تونی در رئال توانست سه چمپیونزلیگ ببرد و قطعا مدیران یونایتد از این که فرصت خرید وی را از دست داده اند، پشیمان هستند.

انتخاب نام برنلی توسط کروس با واکنش هایی همراه شده است. یک  کاربر نوشته است:" وقتی کروس اسم لیگ انگلیس را می شنود، اول از همه یاد برنلی می افتد." و دیگری نوشته است:" تونی کروس باید اعلام کند که چرا اول از همه یاد برنلی افتاده است."

4125