لحظه‌ای که مانه مصاحبه مهاجم لیورپول را خراب کرد!

لحظه‌ای که مانه مصاحبه مهاجم لیورپول را خراب کرد!

پایگاه خبری فوتبالی - لوئیز دیاز مهاجم کلمبیایی پس از درخشش در مقابل بنفیکا در بازی سه شنبه شب در لیگ قهرمانان اروپا عنوان بهترین بازیکن میدان را کسب کرد که سادیو مانه مهاجم سنگالی او  نتوانست برای جشن گرفتن با او منتظر بماند!

به گزارش فوتبالی، دیاز از زمان انتقال به لیورپول در زمستان گذشته، عملکرد خوبی از خود ارائه داده و خیلی زود توانسته در ترکیب سرخ ها جا بیافتد.بازیکن سابق پورتو پیش از پیوستن به پورتو در یک قدمی تاتنهام قرار داشت و حالا نمایش خوبی در ترکیب تیم کلوپ داشته است. دیاز سه شنبه شب پاس گل دوم را برای مانه مهیا کرد و خودش هم توانست گلزنی کند تا عنوان بهترین بازیکن میدان را کسب کند.

در حالی که لوئیز دیاز در پایان بازی در حال مکالمه با خبرنگاران بود، سادیو مانه در مصاحبه زنده وی مداخله کرد تا صحبت هایش را خراب کند. در حقیقت روی صحنه گل مانه خود دیاز می توانست گلزنی کند اما فداکاری کرد و به مهاجم سنگالی پاس داد. در واقع به نظر می رسد که لوئیز دیاز به خوبی توانسته خودش را در ترکیب تیم کلوپ راه بیاندازد و به تهدیدی جدی برای مثلث هجومی آنها با حضور فیرمینو، صلاح و مانه تبدیل شده است که البته دیگو ژوتای پرتغالی هم نمایش خوبی از خود ارائه داده و دیگر گزینه هجومی سرخ ها به شمار می رود.

4125