احضار وحید قلیچ به پلیس فتا به دلیل شکایتهای متعدد

احضار وحید قلیچ به پلیس فتا به دلیل شکایتهای متعدد

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت فعال قرمزها در شبکه‌های اجتماعی و به خصوص اینستاگرام به پلیس فتا احضار شد.

به گزارش فوتبالی، وحید قلیچ که در صفحه شخصی اینستاگرامش این روزها حسابی خبرساز شده است پس از شکایت یکی از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس در پلیس فتا حاضر شد تا نسبت به برخی فعالیت‌های غیرمتعارف خود پاسخگو باشد.

این پیشکسوت پرحاشیه قرمزها که بارها با صحبت‌های تند و کنایه‌های خود به تیم رقیب سعی در به چالش کشیدن آنها را داشته و یک بار صفحه او در اینستاگرام توسط برخی هواداران تیم رقیب مسدود شد، حال در آخرین موضع خود علیه محمد محمدی دروازه‌بان سابق این باشگاه صحبتهای توهین آمیزی را بیان کرد تا محمدی علیه او در مراجع قضایی طرح شکایت کند. البته محمد محمدی بارها و بارها توسط قلیچ مورد اتهامات تندی واقع شد اما سعی کرد واکنشی نداشته باشد اما وقتی قلیچ به بیان کردن اتهاماتش ادامه داد و به قول معروف خط قرمزها را رد کرد، محمدی مجبور به شکایت شد. 

قلیچ بارها در صحبت های خود علیه محمدی اعلام کرد در صورتی که درویش در باشگاه پرسپولیس به او پست معاونت بدهد، او نیز هوادار باشگاه استقلال شده و از آبی‌ها حمایت می‌کند!

البته چندین و چند بازیکن اسبق استقلال و پرسپولیس هم از وحید قلیچ شکایت کرده بودند که در نهایت با شکایت محمدی، قلیچ به پلیس فتا رفت و پس از اینکه تعهد داد که از محمدی عذرخواهی کند، با رضایت محمد محمدی مواجه شد. البته قرار است این عذرخواهی و دلجویی از زبان خود قلیچ منتشر شود تا پرونده شکایت بسته شود. 

پیش از این مهدی فنونی زاده پیشکسوت استقلال نیز پس از صحبت‌هایی که علیه سپهر حیدری مطرح کرده بود، به پلیس فتا رفت و پس از اعلام ندامت در صفحه رسمی اش باعث شد تا سپهر حیدری از شکایتش صرفنظر کند.

برادران مجیدی یعنی فرهاد و فرزاد مجیدی هم به دلیل اظهارنظرهای تند و عجیب قلیچ از وحید قلیچ شکایت کرده بودند و صفحه قبلی اش به همین دلیل بسته شد. منتها او صفحه جدیدی باز کرد و پس از اینکه برخی مربیان و پیشکسوتان پرسپولیس برای او استوری گذاشتند، تعداد فالوئرهایش به نزدیکی فالوئرهای پیج قبلی اش رسید تا همچنان قلیچ در فضای مجازی خبرساز باشد!

7655