عباسیان: پرسپولیس هم در دربی وقت‌کشی کرد

عباسیان: پرسپولیس هم در دربی وقت‌کشی کرد

پایگاه خبری فوتبالی- معین عباسیان می‌گوید اگر پرسپولیس به گل رسیده بود همانند دربی به بازی تاخیری روی می‌آورد.                                    

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، معین عباسیان یکی از خوب‌های هوادار مقابل پرسپولیس بود. کاپیتان این تیم تازه لیگ‌برتری شده که شرایط خوبی را با هوادار تجربه می‌کند از حواشی و جریانات بازی مقابل پرسپولیس صحبت کرد که مشروح مصاحبه او را می‌خوانید:


*اگر تمرکز داشتیم پرسپولیس را شکست می‌دادیم

طی صحبت‌هایی که آقا رضا با ما کرده بود می‌دانستیم بازی بسیار سختی داریم. بازی با پرسپولیس شرایطش متفاوت است و تیم‌هایی مثل استقلال و پرسپولیس در چشم هستند و همه تیم‌ها و بازیکنان مقابل این تیم‌ها انگیزه دارند‌. بحث مهم ما این بود که گل نخوریم که خداراشکر توانستیم این روند را حفظ کنیم. روی ضربات آخر تمرکز لازم را نداشتیم وگرنه می‌توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم. شرایط جدولی امسال در لیگ به صورتی است که پرسپولیس برای قهرمانی می‌جنگد و به دنبال کسب سه امتیاز بود و از آن طرف ما می‌خواستیم روند خوب نیم فصل دوم‌مان را حفظ کنیم که توانستیم به چیزی که می‌خواستیم برسیم اما اگر مقداری تمرکزمان بالاتر بود به راحتی می‌توانستیم سه امتیاز را بگیریم.


*مگر پرسپولیس در دربی وقت‌کشی نمی‌کرد؟

اینکه بگوییم وقت کشی اتفاق می‌افتاد درست نیست. چهار دقیقه در نیمه اول و شش دقیقه در نیمه دوم و در مجموع ده دقیقه وقت اضافه اعلام شد. وقتی گلر روی زمین می‌افتد و مصدوم می‌شود توقع دارند ما بازی انجام دهیم؟ این مسائل برای هر دو تیم وجود دارد و مطمئن باشید اگر آن‌ها یک هیچ جلو بودند این اتفاقات از طرف آنها می‌افتاد. مگر در بازی‌های دربی این اتفاق برای آن‌ها نیفتاده بود؟ حتی در بازی با استقلال ده بار خودشان را روی زمین انداختند. به این صورت نمی‌شود قضاوت کرد که بگوییم چون بازی صفر صفر شد بازیکنان هوادار خودشان را روی زمین انداختند و بحرینی یا عربستانی بازی کردند. این حرف‌ها واقعا خنده‌دار است. من یک سوال دارم، اگر این نتیجه یک هیچ بود یا آنها موقعیت‌شان را به گل تبدیل کرده بودند و یا ما موقعیت‌مان را به گل تبدیل کرده بودیم این حرف‌ها بود؟ بخدا نبود. این مسائل وجود ندارد و فکر نمی‌کنم ده دقیقه وقت اضافه فرصت کمی باشد و تیم ما به دنبال وقت کشی و این مسائل نبود.


*درگیری خاصی با رامین نداشتم

درگیری در بازی پیش می‌آید. من سعی می‌کنم بی‌‌احترامی نکنم چون فوتبال بازی می‌کنیم  و باید الگوی چهار جوان باشیم. اینکه بخواهیم بد دهنی یا بی‌احترامی کنیم درست نیست و هر چقدر آدم در تیم بالاتری بازی می‌کند باید شان و شخصیت‌اش بسیار بالاتر باشد و الگو شود. برخورد در بازی پیش می‌آید و آدم منکر این قضیه نیست. یک برخورد بسیار ساده با رامین رضائیان داشتم و طوری نبود که بخواهم بزرگش کنم و درگیری خاصی نبود. در انتهای بازی، در تونل من نبودم و داخل زمین بودم و نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد اما بازی‌هایی که مقداری حساس است چالش و درگیری دارد اما به نظرم طبیعی بود.


*انتظار دیدن هواداران را نداشتیم

ما تماشاگران را دیدیم و من خودم غافلگیر شدم. قرار بود این بازی بدون تماشاگر باشد اما آمده بودند و تعدادی تماشاگران پرسپولیس حضور  داشتند. نمی‌دانم شرایط و داستان به چه صورت بود و من اطلاعی ندارم. هوادار دغدغه تیم‌‌اش را دارد و تعصب آن را می‌کشد و خشم آنها طبیعی است. این که یک سری از حرف‌ها رد و بدل شود مهم نیست. ما فوتبالیست هستیم، شغلی را انتخاب کردیم که این مسائل طبیعی است.


*هوادار تیمی یک دل است

ما یک تیم هستیم و شرایط تیمی ما بسیار خوب است. سال اولی است که به لیگ برتر آمدیم. استراتژی باشگاه و کادر فنی این بود که در سال اول ثباتی در جدول داشته باشیم‌ و خوب پیش رفتیم. در چند بازی نخست نیم فصل اول تحت تاثیر این موضوع قرار گرفتیم که یک سری از بازیکنان به تازگی به لیگ برتر آمدند یا جوان هستند و هنوز مَچ نشده بودیم اما هفته به هفته که گذشت شرایط‌مان خیلی بهتر شد و توانستیم به یک شخصیت برسیم. در نیم فصل دوم شخصیت‌مان خیلی بیش‌تر شد. همه بچه‌ها کنار هم و یک دل هستیم و واقعا مجموعه بسیار خوبی داریم؛ به خصوص آقا رضا که مثل یک برادر به همه ما نگاه می‌کند. شرایط جوی تیم ما بسیار خوب است و این موضوع در زمین و نتایج تاثیر گذار است.                                


*انتخاب امسال من درست بود

شرایط خودم بسیار خوب است. امسال یک انتخاب درست کردم و از آقا رضا ممنونم که بسیار به من کمک کرد و امسال توانستم تا الان سال خوبی را داشته باشم. امیدوارم بعد از این و در چند هفته پایانی خوب کار کنم تا سال خوبی برای من بشود.

*با هواداران کار ما سخت و دلچسب می‌شود

امیدوارم هر چه زودتر شرایط تماشاگران درست شود و همگی بیایند و تیم‌ها‌ی‌شان را از نزدیک تشویق کنند تا شور و اشتیاقی بین مردم و بازیکنان وجود داشته باشد چرا که لذت فوتبال با حضور تماشاگران دو برابر می‌شود. اگر تماشاگران بیایند صدرصد کار تیمی ما سخت‌تر خواهد شد چون هوادار سال اولی است که به لیگ برتر آمده و تماشاگری به آن صورت نداریم اما بحث لذت فوتبال است و اگر هوادار به ورزشگاه بیاید بازی کردن بسیار دل‌چسب‌تر می‌شود.

9719