نکاتی که لواندوفسکی را به بارسلونا نزدیک می‌کند

نکاتی که لواندوفسکی را به بارسلونا نزدیک می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا که در ابتدا از محمد صلاح، ارلینگ هالند و روملو لوکاکو به عنوان گزینه های خط حمله خود اسم می برد، حالا به سراغ روبرت لواندوفسکی مهاجم 34 ساله لهستانی رفته است.

به گزارش فوتبالی، خوان لاپورتا مدیر بارسلونا و نمایندگانش جلساتی را با پینی زهاوی وکیل لواندوفسکی داشته اند و می خواهند این مهاجم را در فاصله یک سال مانده به اتمام قراردادش با بایرن بخرند. باواریایی ها اگر در این تابستان حاضر به فروش روبرت نشوند، او را در تابستان بعدی رایگان از دست می دهند.

حالا بیلد در گزارشی به نکات مثبت و منفی مد نظر لواندوفسکی در مورد تصمیم گیری پیرامون آینده اش پرداخته است. به گفته این منبع لواندوفسکی اگر در بایرن بماند، جایگاهش در ترکیب اصلی قطعی است، خانواده اش از زندگی در مونیخ همچنان خوشحال خواهند بود، می تواند رکورد گلهای گردمولر را در بوندسلیگا بشکند و از سویی در بایرن مثل همیشه مدعی اصلی جام های داخلی خواهد بود.

از سویی اگر لواندوفسکی به بارسلونا برود، شانس بیشتری برای بردن توپ طلا در دوران پسامسی خواهد داشت چرا که می تواند به ستاره اصلی تیم کاتالان تبدیل شود و در آن جا توجهات تبلیغاتی بیشتری به او خواهد بود. روبرت در بارسا می تواند مالیات کمتری نسبت به بایرن بپردازد و از سویی اگر پی اس جی را انتخاب کند می تواند دستمزد بیشتری دریافت کند. از طرفی حضور در بارسا و رقابت با رئال باعث می شود که نگاه ها بیشتر به سمت ستاره لهستانی جلب شود. بیلد همچنین گزارش داده است که همسر لواندوفسکی کشور اسپانیا را دوست دارد و هر از گاهی برای تعطیلات به مایورکا می رود. فعلا در بایرن کسی برای تمدید با لواندوفسکی تماس نگرفته و به همین خاطر جدایی وی در تابستان دور از انتظار نیست.

4125