هشدار کلوپ به بازیکنانش علیرغم کسب پیروزی شیرین مقابل بنفیکا

هشدار کلوپ به بازیکنانش علیرغم کسب پیروزی شیرین مقابل بنفیکا

پایگاه خبری فوتبالی - یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول پس از کسب پیروزی 1-3 در خانه بنفیکا به بازیکنانش هشدار داد که به خود غره نشوند، چون هنوز تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی مشخص نشده است. 

به گزارش فوتبالی، شب گذشته از دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم‌های بنفیکا و لیورپول مقابل هم به میدان رفتند که در نهایت قرمزهای بندر لیورپول به پیروزی 1-3 دست یافتند. این برد باعث شده تا بسیاری از روزنامه‌نگاران و کارشناسان صعود لیورپول به دور بعد را حتمی بدانند. 

به نقل از سایت گل، کلوپ پس از پایان بازی گفت: "به این‌جا آمدن و سپس کسب پیروزی اصلا کار آسانی نیست، مخصوصا در لیگ قهرمانان اروپا. بنفیکا برای زندگی‌اش جنگید. ما روی آن‌ها فشار آوردیم و البته باید بگویم که آن‌ها مستحق رسیدن به گل بودند، اما می‌توانستیم در آن صحنه بهتر دفاع کنیم. بنفیکا روی ضدحملات ترسناک بود، چون بازیکنان خوبی در فاز هجومی داشت."

"بازی سختی بود و من هم چنین انتظاری داشتم. می‌توانستیم در آخرین دقیقه بازی را 4-1 به نفع خودمان کنیم، اما بدانید که در سرزمین رویاها قرار نداریم. دروازه‌بان بنفیکا عملکرد خیره کننده‌ای داشت. از نتایج و وضعیت اخیر حریف‌مان مطلع بودیم. می‌دانستیم که در مقابل آژاکس پیروز شده‌اند ومی‌دانستیم که شانس شکست دادن ما را نیز دارند."

4416