مقصد غیرمنتظره برای سرمربی منچستریونایتد

مقصد غیرمنتظره برای سرمربی منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - رالف رانگنیک آلمانی شغل خود در اتریش را ترک کرد تا هدایت منچستریونایتد را به عهده بگیرد هر چند که عملکرد خوبی در اولدترافورد نداشته است.

به گزارش فوتبالی، رانگنیک از ابتدا هم قرار بود که سرمربی موقت یونایتد باشد و در سالهای آینده نقش مشاور ورزشی را به عهده بگیرد. حالا اما گفته می شود که فدراسیون فوتبال اتریش با مرد آلمانی تماس گرفته است و در نظر دارد که هدایت پروژه خود را به عهده وی بسپرد.

رسانه های اتریشی گزارش داده اند که رئیس فدراسیون فوتبال این کشور شخصا با رانگنیک ملاقات کرده تا در مورد هدایت تیم ملی فوتبال این کشور با او صحبت کند. تیم ملی اتریش با هدایت داوید آلابا از حضور در جام جهانی باز ماند چرا که در بازی پلی آف مقابل ولز شکست خوردند و نتوانستند راهی به مسابقات قطر پیدا کنند.

اتریشی ها حالا در تلاش هستند تا برای یورو 2024 با قدرت بیشتری حضور پیدا کنند و رانگنیک را گزینه مناسبی برای هدایت ترکیبشان می دانند هر چند که مشخص نیست که ایا این مرد آلمانی پیشنهاد  آنها را می پذیرد یا نه. رانگنیک فعلا سخت در تلاش است تا سهمیه چمپیونزلیگ را برای یونایتد در فصل آینده به دست بیاورد چرا که در غیر این صورت، پروژه ای به یک شکست محتوم تبدیل می شود.

4125