تمجید سیمئونه از پپ گواردیولا و منچسترسیتی

تمجید سیمئونه از پپ گواردیولا و منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - دیگو سیمئونه سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید به تمجید از پپ گواردیولا و منچسترسیتی پرداخت و آن‌ها را بهترین تیم دنیا خطاب کرد. 

به گزارش فوتبالی، سه شنبه شب تیم‌های منچسترسیتی و اتلتیکو مادرید از دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم اتحاد به مصاف هم رفتند که در انتها، سیتیزن‌ها با تک گل کوین دی بروین به پیروزی رسیدند. در این دیدار روخی بلانکوس فقط یک شوت زد و در طول بازی مشغول دفاع کردن بود. 

به نقل از سایت مارکا، دیگو سیمئونه پس از پایان بازی گفت: "بازی سختی بود. واقعا بازی دشواری مقابل یک تیم بی نظیر بود. آن‌ها احتمالا بهترین دنیا هستند، اما ما با فروتنی جنگیدیم. خواستار یک بازی فشرده بودیم و می‌خواستیم از روی ضد حملات به پیروزی برسیم. در نیمه اول نتوانستیم به هدف خود برسیم با این که سیتی نتوانست یک شوت در چهارچوب بزند. در نیمه دوم وقتی ما خطرناک‌تر شدیم، آن‌ها به گل رسیدند."

"سیستم 5-5-0؟ همانطور که گفتم بازی مقابل تیمی مثل سیتی اصلا آسان نیست. سه بازیکن بسیار خوب از زمین بیرون می‌روند و به جای آن‌ها سه بازیکن بهتر وارد می‌شوند. نمی‌توانید از دو تیم انتظار یکسانی داشته باشید. دیدن بازی سیتی لذت بخش است. آن‌ها بسیار صبور هستند."

4416