منچسترسیتی یک - صفر اتلتیکو مادرید/ اتوبوس سیمئونه به دست ستاره بلژیکی گواردیولا پنچر شد

منچسترسیتی یک - صفر اتلتیکو مادرید/ اتوبوس سیمئونه به دست ستاره بلژیکی گواردیولا پنچر شد

پایگاه خبری فوتبالی - در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، منچسترسیتی و اتلتیکو مادرید در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با پیروزی یک بر صفر منچسترسیتی به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، شاگردان پپ گواردیولا توانستند یک پیروزی خفیف در خانه خودشان مقابل اتلتیکو مادرید به دست بیاورند و اکنون باید دید که در بازی برگشت چه اتفاقاتی رخ می دهد و منچسترسیتی می تواند این پیروزی خفیف خود را مقابل اتلتیکو مادرید به سرانجام برساند و به دور بعد صعود کند یا مقابل روخی بلانکو کامبک می خورد.

تک گل منچسترسیتی را در این بازی کوین دی بروینه به ثمر رساند و پاس گل آن را هم فیل فودن داد. کوین دی بروینه در این بازی گره گشای پپ گواردیولا بود چرا که اتلتیکو مادرید در این بازی به شدت دفاع می کرد و دیگو سیمئونه اصطلاحا اتوبوس چیده بود و با دفاع چند لایه می خواست مانع از آن شود تا شاگردان پپ گواردیولا بتوانند بازی همیشگی خود را به اجرا در بیاورند.

دیگو سیمئونه که به چیدن دفاع چند لایه معروف است، در این بازی هم این سبک را به طور کامل به نمایش گذاشت اما در نهایت با گل دی بروینه اتوبوس او پنچر شد.

خلاصه بازی منچسترسیتی - اتلتیکو مادرید<br>

1470