بنفیکا یک - سه لیورپول/ لیورپول در لیسبون کار را یکسره کرد

بنفیکا یک - سه لیورپول/ لیورپول در لیسبون کار را یکسره کرد

پایگاه خبری فوتبالی - لیورپول موفق شد در دیدار خارج از خانه مقابل بنفیکا با نتیجه سه بر یک به پیروزی ارزشمندی برسد و حالا از شانس بیشتری برای صعود به مرحله نیمه نهایی برخوردار است. 

به گزارش فوتبالی، در آغاز مرحله دور رفت مرحله یک چهارم نهایی، تیم‌های بنفیکا و لیورپول از ساعت 23:30 به وقت تهران در ورزشگاه لیسبون بنفیکا مقابل هم صف آرایی کردند. بنفیکا در مرحله گذشته آژاکس را با نتیجه 3-2 از پیش رو برداشت و لیورپول نیز موفق شد اینتر را با حساب 2-1 شکست دهد. 

در نیمه اول قرمزها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقیقه 17 ابراهیما کوناته مدافع فرانسوی روی پاس گل اندرو رابرتسون به گل اول رسیدند. پس از این گل فشار لیورپول همچنان ادامه داشت و در دقیقه 34 سادیو مانه اختلاف را دو برابر کرد تا یورگن کلوپ و شاگردانش به پیروزی شیرین 0-2 در نیمه اول برسند. 

در نیمه دوم داروین نونز پدیده جوان بنفیکا خیلی سریع در دقیقه 49 یکی از گل‌های خورده را جبران کرد تا هواداران تیم پرتغالی کمی امیدوار شوند. بعد از این گل لیورپولی به اداره بازی پرداختند و البته در این امر نیز موفق بودند. در آخرین دقایق بازی، لوئیس دیاز موفق شد گل سوم را وارد دروازه میزبان کند تا به نوعی لیورپول در یک قدمی صعود به جمع 4 تیم برتر قرار بگیرد. 

خلاصه بازی لیورپول - بنفیکا

4416