تجارت جدید مهاجم سابق بارسلونا: بستنی‌فروشی

تجارت جدید مهاجم سابق بارسلونا: بستنی‌فروشی

پایگاه خبری فوتبالی - لوئیز سوارز مهاجم اروگوئه ای اتلتیکو مادرید به نظر می رسد که در حوزه سرمایه گذاری خارج از زمین فوتبال هم بسیار پرکار است.

به گزارش فوتبالی، مهاجم اروگوئه ای در دوران حضورش در بارسلونا دو رستوران با غذاهای سنتی کشورش را در این شهر افتتاح کرد که یکی درون شهر بود و دیگری در منطقه کاستلادلفلز در حومه شهر بارسلونا. لوئیز پس از پیوستن به اتلتیکو تجارت خود را ادامه داد و در اکتبر 2020 شعبه جدیدی از رستوران های خود را در شهر بارسلونا در منطقه ویا آگوستا افتتاح کرد. مهاجم سابق بارسلونا حالا تصمیم گرفته است که به تجارت خود در زمینه غذاها ادامه بدهد و به همین خاطر یک بستنی فروشی را در سواحل کاستلادلفلز افتتاح کرده است که نام  "موموچو" را برای آن انتخاب کرده است.

در حقیقت در این بستنی فروشی همه مدل بستنی های مختلف به مشتریان عرضه خواهد شد. بستنی های سنتی و جدید با طعم های مختلف که البته کیک های مختلف نیز در  آن جا عرضه خواهد شد.

در حال حاضر آینده سوارز مشخص نیست. جدایی وی از اتلتیکو در تابستان قطعی است چرا که رابطه خوبی با سیمئونه ندارد و به نظر می رسد که حضور در لیگ آمریکا و پیوستن به تیم اینترمیامی مقصدی کاملا محتمل برایش باشد.

4125