جمله جالب مودریچ به مدافع رئال مادرید: عجب احمقی هستی!

جمله جالب مودریچ به مدافع رئال مادرید: عجب احمقی هستی!

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی مربی ایتالیایی رئال مادرید به علت ابتلا به کرونا بازی مقابل سلتاویگو را از دست داد.

به گزارش فوتبالی، در غیاب آنچلوتی، پسر و دستیارش داویده و یوپیس مربی دروازه بان های رئال مادرید مدیریت رختکن  را به عهده گرفتند تا این که لوکا مودریچ در دقیقه 74 تعویض شد. لوکیتا در زمانی که رئال با نتیجه دو بر یک پیش بود، جای خود را به فدریکو والورده داد. مودریچ از روی نیمکت با هیجان زیادی بازی را دنبال می کرد و در غیاب کارلتو سعی می کرد که هم تیمی هایش را از خارج از زمین هدایت کند.

حالا برنامه تلویزیونی اسپانیایی "یک روز بعد" تصاویری را از حرکات مودریچ روی نیمکت منتشر کرده است. ادر میلیتائو مدافع برزیلی رئال مادرید به علت مصدومیت نمی توانست بازی را ادامه بدهد که مودریچ خطاب به ناچو گفت:"ناچو، ناچو، وارد زمین شو." مدافع اسپانیایی گرم کردن را شروع می کند که لوکا فریاد می زند:" ناچو بجنب، گرم کن." در آن لحظه مارسلو از میلیتائو می خواهد که خودش را روی زمین بیاندازد تا سریع تر تعویض شود. مودریچ که می بیند میلیتائو توجهی نمی کند، خطاب به مدافع برزیلی فریاد می زند:"خودت را بیانداز دیگر، لعنتی!" و وقتی که میلیتائو به بازی ادامه می دهد، بازیکن کروات فریاد می زند:" عجب احمقی هستی، وای خدای من!"

مودریچ از بی توجهی میلیتائو عصبانی می شود و بطری را به زمین می کوبد که هیجان وی باعث می شود تا آسنسیو و لوکاس وازکز  دو بازیکن رئال مادرید خنده شان بگیرد. مودریچ البته به تدریج آرام تر می شود و با میلیتائو که در دقیقه 85 از زمین خارج شده، شوخی می کند.

4125