الماس فرانسوی لایپزیش در رادار تیم‌های بزرگ اروپایی

الماس فرانسوی لایپزیش در رادار تیم‌های بزرگ اروپایی

پایگاه خبری فوتبالی - شش باشگاه بزرگ اروپایی شرایط خرید و به خدمت گرفتن پدیده فرانسوی این فصل لایپزیش آلمان را دنبال می‌کنند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه ESPN، با توجه به گزارشات اخیر، طی پنجره تابستانی پیش رو باشگاه‌های بزرگ اروپایی نظیر رئال مادرید اسپانیا، منچستر یونایتد و لیورپول انگلستان بین باشگاه‌های علاقه‌مند به کریستوفر انکونکو، مهاجم لایپزیش آلمان حضور دارند. این بازیکن بیست و چهار ساله در طول فصل 2022-2021 عملکردی عالی از خود به جا گذاشته است. این بازیکن در سی و نُه مسابقه موفق به ثبت بیست و شش گل و پانزده پاس گل در تمامی رقابت‌ها شده است.

همچنان دو سال دیگر از قرارداد این ملی‌پوش فرانسوی با باشگاه لایپزیش آلمان باقی‌مانده است اما طبق این گزارش، این باشگاه آماده است تا به پیشنهادات بالاتر از مبلغ هفتاد و پنج میلیون یورو جواب مثبت بدهد. این گزارش می گوید هر سه باشگاه رئال مادرید، منچستر یونایتد و لیورپول این بازیکن را جهت احتمال انتقال در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان پیش رو دنبال می کنند.

در همین حین، باشگاه‌هایی نظیر پاری‌سن‌ژرمن فرانسه، آرسنال و منچستر سیتی انگلستان نیز شرایط این بازیکن را تحت نظر دارند. کریستوفر انکونکو با یک فرم فوق العاده در این فصل بوندسلیگا موفق شده است در بیست و هفت مسابقه پانزده گل و یازده پاس گل را به اسم خود ثبت کند.

مرد فرانسوی با هفت گل و دو پاس گل در این فصل چمپیونزلیگ عملکرد خوبی از خود نشان داد اما این تیم موفق نشد از مرحله گروهی صعود کند.

9404