ماموریت تابستانی میلان مشخص شد: تقویت هر خط در حد کلاس جهانی

ماموریت تابستانی میلان مشخص شد: تقویت هر خط در حد کلاس جهانی

پایگاه خبری فوتبالی - هدف روسونری برای مارکت تابستانی کاملا مشخص و واضح است و آن، انجام یک خرید کلاس جهانی در هر بخش برای رقابتی شدن بیشتر تیم استفانو پیولی در جهت پیشروی در لیگ قهرمانان اروپا نه تنها سری آ است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه توتو اسپورت چاپ تورین ایتالیا، مدیریت باشگاه میلان برای تقویت خط حمله این تیم قرار است تا دیووک اوریگی که قراردادش با لیورپول رو به پایان است را جذب کند. این ملی‌پوش بلژیکی تجربه بسیار بالایی در لیگ قهرمانان اروپا دارد و احتمالاً یک قرارداد چهار ساله به ارزش سه و نیم الی چهار میلیون یورو همراه با پاداش را با روسونری امضاء خواهد کرد.

برای پست دفاع میانی، اسون بوتمان از لیل همچنان به عنوان هدف اصلی میلان در لیست قرار دارد. تماس ها همچنان بین نمایندگان بازیکن و مدیریت میلان برقرار است و به زودی گفت و گو با باشگاه فرانسوی نیز آغاز خواهد شد.

برای پست خط میانی، قرارداد فرانک کسیه به پایان می رسد و راهی بارسلونا خواهد شد؛ بنابراین رناتو سانچز به احتمال فراوان جایگزین این ملی‌پوش ساحل عاجی می باشد. میلان در ژانویه با باشگاه لیل به توافق رسید اما به دلیل عدم داشتن زمان کافی، این انتقال به تعویق افتاد.

این ملی‌پوش پرتغالی بیست و چهار ساله تجربه بین المللی فوق العاده ای دارد و مدیریت روسونری امیدوار است که هر چه سریع‌تر این انتقال را تکمیل کند.

9404