علاقه روسونری به جذب بازیکن سابق منچستريونايتد

علاقه روسونری به جذب بازیکن سابق منچستريونايتد

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می‌رسد که مدیریت باشگاه میلان پس از نهایی کردن انتقال اوریگی از ليورپول، چشم به جذب رایگان عدنان یانوزای دوخته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از شبکه اسپورت ایتالیا، گزارشات متعددی در ایتالیا و انگلیس از نزدیک بودن توافق نهایی میلان با دیووک اوریگی خبر می دهند؛ بازیکنی که تا سی‌ام ماه ژوئن با لیورپول قرارداد داشته اما همچنین دو بند دردسرساز نیز در قرارداد این بازیکن وجود دارد که به موجب آن لیورپول می تواند تا دو فصل آینده همچنان به همکاری با ملی‌پوش بلژیکی ادامه بدهد.

طبق این گزارش، رودی گالتی، گزارش‌گر نقل و انتقالاتی شبکه اسپورت ایتالیا در یکی از گزارش‌های اخیر خود چنین عنوان می کند که میلان برای تقویت و بالا بردن سطح ترکیب خود قصد دارد تا یک مهاجم نصف قیمت دیگر را نیز به سن سیرو بکشاند.

عدنان یانوزای که سابقه بازی برای منچستر یونایتد را نیز در کارنامه خود دارد، در پایان فصل قراردادش با باشگاه رئال سوسیداد اسپانیا به پایان می رسد.

چند پسته بودن این بازیکن بسیار برای میلان کارآمد می باشد، به این دلیل که بازیکن می تواند در بال راست، چپ و حتی پشت مهاجم اصلی بازی کند.

با توجه به این که او به تازگی بیست و هفت ساله شده است، هنوز بازیکن جوانی محسوب می شود اما تجربه او در منچستر یونایتد، ساندرلند و بروسیا دورتموند نیز بسیار ارزشمند می باشد.

عدنان یانوزای در سی و شش بازی این فصل در مجموع رقابت ها برای رئال سوسیداد تنها موفق به زدن چهار گل و ثبت سه پاس گل شده است. او همچنین برای جایگزینی لورنزو اینسینیه در ناپولی نیز در نظر گرفته شده است اما اسپورت ایتالیا تأکید می کند که میلان نسبت به دیگر مسیرها به این بازیکن نزدیک‌تر است.

9404