ماجرای تکراری سرلک و پرسپولیس؛ فعلا خبری از تمدید قرارداد نیست

ماجرای تکراری سرلک و پرسپولیس؛ فعلا خبری از تمدید قرارداد نیست

پایگاه خبری فوتبالی- آیا هافبک دفاعی شماره 10 قرمزها قراردادش را با پرسپولیس تمدید می‌کند؟

به گزارش فوتبالی، در حالی که 6 هفته به پایان مسابقات لیگ برتر در فصل بیست و یکم باقی مانده است مدیریت باشگاه پرسپولیس باید سراغ بازیکنانی که کادر فنی آنها را برای فصول آینده می‌خواهد برود و قرارداد آنها را تمدید کند تا ماجرای احمد نوراللهی، کنعانی‌زادگان و علی علیپور برای دیگر مهره‌های مورد نظر یحیی گل‌محمدی تکرار نشود.

در جمع بازیکنانی که در پایان فصل قرارداد آنها به پایان می‌رسد یحیی تاکید ویژه‌ای روی تمدید قرارداد میلاد سرلک - که این فصل بیشتر از هر بازیکنی در ترکیب پرسپولیس قرار گرفته -  و مهدی ترابی که مؤثرترین بازیکن در فاز حمله بوده داشته است. 

در این بین مذاکراتی با مهدی ترابی و مدیربرنامه‌هایش صورت گرفته و بعید است مشکلی در راه تمدید قرارداد او باشد اما میلاد سرلک که دومین فصل حضورش در پرسپولیس را سپری می‌کند تاکنون حاضر به مذاکره بر سر تمدید قراردادش نشده است.

گفته می‌شود سرلک که با پوشیدن پیراهن تیم ملی پیشنهادهایی از لیگ ستارگان قطر و لیگ امارات دریافت کرده ، سودای لژیونر شدن دارد و برای درآمدهای چند برابری قصد حضور در لیگ این کشورها را دارد. اتفاقی که یک بار برای ترابی رقم خورد اما خوش‌یمن نبود اما حالا سرلک با حضور در لیگ کشورهای عربی به فکر پیشرفت یا کسب درآمد بیشتر است.

سرلک که در تابستان 99 با پرسپولیس قرارداد امضا کرد، در دو فصلی که در پرسپولیس حضور داشته نمایش‌های خوبی از خود ارائه داده و حالا که در دومین فصل حضورش در جمع قرمزها با پیشنهاد تمدید قرارداد مواجه شده، گویا به مدیران باشگاه اعلام کرده به فکر جانشین او باشند.

7655