سبک سیمئونه بهتر است یا گواردیولا؟

سبک سیمئونه بهتر است یا گواردیولا؟

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی در کنفرانس خبری اذعان کرد که دوست ندارد راجع به جر و بحث‌های بیهوده در فوتبال صحبت کند. 

به گزارش فوتبالی، امشب از ساعت 23:30 به وقت تهران، تیم‌های منچسترسیتی و اتلتیکو مادرید از دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم اتحاد مقابل هم به میدان خواهند رفت. سرمربی دو تیم دارای سبک بسیار متفاوتی از بازی هستند. پپ بیشتر به بازی مالکانه علاقه‌مند است، اما سیمئونه کاملا استایل متفاوتی دارد. 

به نقل از سایت مارکا، گواردیولا در کنفرانس خبری پیش از بازی راجع به این سوال که 'سبک او بهتر است یا سیمئونه؟' به خبرنگاران گفت: "من حتی یک لحظه هم راجع به این مقایسه‌های چرت و پرت و احمقانه حذف نمی‌زنم. همه برای بردن تلاش می‌کنند. اگر پیروز شوند، حق با آن‌هاست، اما اگر ما پیروز شویم، پس سبک ما بهتر است. تاکتیک‌ها و استایل‌های بسیاری در این بازی هستند که بیشتر آن‌ها روی توانایی بازیکنان پایه‌ریزی می‌شوند. اتلتیکو مادرید قهرمان اسپانیاست. راجع به سبک سیمئونه سوتفاهم پیش آمده است. اتلتی واقعا هجومی‌تر از چیزی که مردم فکر می‌کنند، بازی می‌کند. او نمی‌خواهد در بیلد آپ و بازی‌سازی ریسک کند، اما در یک سوم دفاعی حریف قاطعانه عمل می‌کنند."

4416