نظر سیمئونه راجع به تقابل حساس اتلتیکو مادرید با منچسترسیتی

نظر سیمئونه راجع به تقابل حساس اتلتیکو مادرید با منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - دیگو سیمئونه سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید اعتراف کرد که منچسترسیتی بازیکنان بهتری دارد، اما روخی بلانکوس توانایی مقابله با آن‌ها را دارد.

به گزارش فوتبالی، امشب از ساعت 23:30 به وقت تهران، شاهد تقابل سبک‌ها در استادیوم اتحاد خواهیم بود. تیم‌های منچسترسیتی و اتلتیکو مادرید از دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل هم صف آرایی خواهند کرد. اتلتیکو با پیروزی مقابل منچستریونایتد و سیتیزن‌ها نیز با غلبه بر اسپورتینگ به این مرحله رسیدند. 

به نقل از مارکا، دیگو سیمئونه در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: "روی همه ما فشار هست و من فکر می‌کنم که این موضوع به حس مسئولیت پذیری ما مربوط می‌باشد. هیچ شکی نیست که سیتی از بازیکنان باکیفیت زیادی برخوردار است و شاید حتی از نظر سطح بازی از ما بهتر باشند، اما این فقط دوتا بازی است. در فصل گذشته هم دیدیم که سیتی و بایرن مونیخ از شانس بیشتری برای قهرمانی در لیگ قهرمانان برخوردار بودند، اما در نهایت چلسی به توانست به این عنوان برسد."

"تفاوت یونایتد با سیتی؟ شخصیت و کاراکتر دو تیم متفاوت است. سیتی مالکانه بازی می‌کند و در طول بازی بر حریفش چیره می‌شود. باید در زمین به خوبی سازماندهی شویم و بازی بهتری نسبت به چند شب گذشته به نمایش بگذاریم."

4416