منچستریونایتد در آستانه آغاز مذاکرات با دو ستاره ملی‌پوش و انگلیسی

منچستریونایتد در آستانه آغاز مذاکرات با دو ستاره ملی‌پوش و انگلیسی

پایگاه خبری فوتبالی - طبق گزارشات، منچستر یونایتد در آستانه‌ آغاز مذاکرات با مارکوس رشفورد و لوک شاو جهت تمدید قراردادشان می‌باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه ESPN، هیچ‌کدام از این زوج انگلیسی نتوانستند جایی در ترکیب ثابت منچستر یونایتد داشته باشند و مدام در حال رفت و آمد بودند. هر دو از بیست و نُه بازی ممکن شیاطین سرخ در این فصل، تنها نوزده بازی انجام داده‌اند و مارکوس رشفورد نیز پنج بار موفق به گلزنی شده است.

طبق این گزارش، منچستر یونایتد آن‌ها را به عنوان بخش مهمی از آینده‌ باشگاه می‌شناسد و قصد دارد مذاکرات تمدید قرارداد با ایشان را آغاز کند. گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی فوتبال انگلستان مارکوس رشفورد را به دلیل وضعیت اخیر او از جمع سه شیرها کنار گذاشت و صحبت‌هایی نیز مبنی بر خروج بازیکن بیست و چهار ساله از اولدترافورد شنیده می‌شود.

قرارداد مارکوس رشفورد و لوک شاو در اولدترافورد حدود پانزده ماه دیگر به اتمام می‌رسد و گفته می‌شود مهاجم انگلیسی پیش از موافقت برای امضای هرگونه قرارداد جدیدی، آینده‌ خود را در نظر خواهد گرفت.

مارکوس رشفورد در این فصل تنها در ۱۰ بازی در ترکیب ثابت لیگ برتری تیم بوده و در سال ۲۰۲۲ نیز تنها سه بار. لوک شاو نیز پس از شکست در رقابت با الکس تلس، بیش از یک ماه است که در هیچ بازی لیگ برتری‌ای فیکس نبوده است.

9404