رونمایی از کفش های جدید پوگبا حاوی کریستال!

رونمایی از کفش های جدید پوگبا حاوی کریستال!

پایگاه خبری فوتبالی - آدیداس تصمیم گرفته است که طراحی کفش های فوتبال را با یک نوآوری جدید مواجه کند چرا که کریستال های برند سواروفسکی به مدل جدید کفش های فوتبال این شرکت اضافه شده است.

به گزارش فوتبالی، کفش های جدید آدیداس که برای ساخت آن از کریستال (چیزی تقریبا شبیه الماس) استفاده شده، "کریستال پلاس" نام دارد که تعداد محدودی از آن با رنگ زیتونی/نقره ای متالیک به بازار عرضه خواهد شد.در حقیقت الماس ها روی سه خط معروف آدیداس قرار گرفته اند که برای طراحی این کفش ها نیز از گرافیک چندضلعی استفاده شده است.

در حال حاضر این کفش ها از طریق پیش خرید قابلیت خریده شدن را دارند و طبیعتا خیلی از کفش های فوتبال معمولی گران تر هستند. آدیداس قرار است که از پل پوگبا هافبک منچستریونایتد و دیگو ژوتا ستاره لیورپول برای تبلیغات این کفش استفاده کند و این دو ستاره کفش "کریستال پلاس" را موردا استفاده قرار خواهند داد.

آدیداس فقط 300 جفت از این کفش را تولید خواهد کرد که البته بازیکنان در زمان بازی می توانند کریستال های روی کفش را خارج کنند. تخمین زده می شود که قیمت این کفش ها چیزی در حدود 950 دلار باشد یعنی حدود سه برابر گران تر از کفش های عادی.

4125