مقصد جدید سرمربی سابق بارسلونا مشخص شد؟

مقصد جدید سرمربی سابق بارسلونا مشخص شد؟

پایگاه خبری فوتبالی - لوئیز فن خال سرمربی تیم ملی هلند بعد از جام جهانی قطر از این تیم جدا خواهد شد و فدراسیون فوتبال این کشور مذاکرات را برای یافتن جانشین وی آغاز کرده است.

به گزارش فوتبالی، صرفنظر از هر اتفاقی، فن خال قطعا در تیم ملی هلند نخواهد ماند. در حقیقت مربی 70 ساله با فدراسیون به توافق رسیده که بعد از جام جهانی جدا شود و این مسئله ربطی به سرطان پروستات وی که اخیرا خودش در موردش افشاگری کرده، ندارد.

حالا نشریه هلندی "ووتبال فلیتسن" مدعی شده است که رونالد کومان سرمربی اسبق بارسلونا جای فن خال را خواهد گرفت. البته اگر شرایط بیماری فن خال وخیم شود، هیچ بعید نیست که کومان در جام جهانی روی نیمکت نارنجی پوشان بنشیند. فن خال در بازگشت به تیم ملی هلند عملکرد خوبی داشته و توانسته صعود این تیم به جام جهانی را قطعی کند.

کومان در دوره اول حضورش در تیم ملی هلند در 20 بازی توانسته بود یازده برد، پنج تساوی و چهار شکست داشته باشد که هر چند که در یورو حضور نیافت اما به فینال لیگ ملت های اروپا رسید و در آن جا مقابل پرتغال شکست خورد. کومان به خاطر بارسلونا از نیمکت تیم ملی هلند استعفا داد و حالا این فرصت را دارد تا دوباره هدایت تیم ملی کشورش را به عهده بگیرد.

4125