حمله جوان کوتاه‌قامت به رونالدو: من از کریستیانو معروف‌ترم!

حمله جوان کوتاه‌قامت به رونالدو: من از کریستیانو معروف‌ترم!

پایگاه خبری فوتبالی - حسب الله نام یکی از شخصیت های معروف شبکه های اجتماعی است.

به گزارش فوتبالی، حسب الله که نام جوانی کوتاه قامت است، مدعی شده است که او از کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی منچستریونایتد مشهورتر است. وی در اولین مصاحبه رسمی خود به ستاره شیاطین سرخ حمله کرده است.

حسب الله مصاحبه ای با بارتسول اسپورت داشته است، از سبک بازی رونالدو انتقاد کرد و مدعی شد که خودش از ستاره پرتغالی بزرگ تر و معروف تر است. وی اظهار داشت:" برایم رونالدو اهمیتی ندارد. من از او معروف تر هستم. تنها کاری که رونالدو درون زمین انجام می دهد، پاس دادن به اطراف است."

به نظر می رسد که دلیل خشم حسب الله از رونالدو مربوط به ملاقات ستاره پرتغالی با عبدالرازیک (عبدالروزیق) تاجیکستانی بوده است. حسب الله و عبدالرازیک هر دو شخصیت های کوتاه قامت و مشهور شبکه های اجتماعی هستند که کل کل و دشمنی دیرینه ای با هم دارند.

حمله لفظی حسب الله به رونالدو احتمالا به مذاق دوست وی حبیب نورمحمدوف، مبارز سابق روسیه ای خوش نخواهد آمد چرا که حبیب رابطه خوبی با رونالدو دارد. حسب الله 19 ساله لقب "مینی حبیب" را دارد چرا که رابطه خوبی با ستاره سابق مسابقات سبک وزن UFC دارد. حسب الله و عبدالرازیک هر دو به علت بیماری نتوانسته اند که رشد قد مناسبی داشته باشند و البته به نظر می رسد که از کوتاه قامت بودنشان به بهترین شکل ممکن بهره برده اند.

4125