واکنش فن‌دایک به هم‌گروهی با تیم مانه در جام‌جهانی و ابتلای فن‌خال به سرطان

واکنش فن‌دایک به هم‌گروهی با تیم مانه در جام‌جهانی و ابتلای فن‌خال به سرطان

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع ملی‌پوش و هلندی قرمزهای آنفیلد در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با بنفیکا شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های انگلیسی، ویرجیل فن دایک، مدافع ملی‌پوش و کاپیتان هلندی ليورپول در نشست خبری پیش از ديدار تیمش مقابل بنفیکا در لیگ قهرمانان اروپا حاضر شد و صحبت‌هایی را مطرح کرد که در ادامه می‌خوانید.

چهل و هفتمین بازی‌ات در این فصل:

"در شروع فصل، اگر کسی به ما می‌گفت که شما ماه آپریل با اسکواد کامل در تمامی رقابت‌‌ها حضور خواهید داشت، قطعاً زیاد جدی اش نمی‌گرفتم ولی خب این چیزی است که اتفاق افتاده؛ در حال حاضر فقط می‌خواهم از بازی کردن لذت ببرم و به دنبال این اعداد نیستم، همه ما فقط می‌خواهیم بازی کنیم."

درباره هم‌گروه شدن با مانه در جام جهانی ٢٠٢٢:

"بعد از قرعه کشی و مشخص شدن گروه‌ها، با او تماس گرفتم و در مورد حضور در یک گروه کمی با هم شوخی کردیم. آن ها قهرمان جام ملت‌های آفریقا هستند و قطعاً بازی سختی خواهد بود. برای تیمشان احترام بسیار زیادی قائلم."

درباره خبر ابتلای لوئیس فن خال، سرمربی تیم ملی هلند به سرطان:

"دیشب وقتی در مصاحبه‌اش این موضوع را اعلام کرد شوکه شدم؛ شوک خیلی بزرگی بود و بعد از مصاحبه به او پیام دادم. قطعاً هر زمان و هر چیزی که بخواهد در کنارش خواهیم بود. خوشبختانه هنوز می توانیم یک جام جهانی‌ فراموش نشدنی برایش بسازیم."

درباره‌ پیشرفت تیم:

"قطعاً تیم باتجربه‌تری شده‌ایم. قبلاً در موقعیت سیتی بوده‌ایم، در فینال چمپیونزلیگ حضور داشتیم اما شما فقط می‌توانید روی بازی پیش رویتان تأثیرگذار باشید. تمرکزمان فقط روی بازی فرداشب است ولاغیر. ما بازی به بازی پیش می‌رویم. اگر یک بازی پیش رو داریم، به بازی بعدی فکر نمی‌کنیم. در حال حاضر تمرکزمان روی بازی با بنفیکا است، سپس روی من سیتی خواهد بود. شخصاً این تنها چیزی است که رویش تمرکز دارم. به دا لوژ می‌رویم و تمام تلاشمان را می‌کنیم. اگر تلاشمان کافی باشد و نتیجه دهد، پس روزهای خوشی در انتظارمان خواهد بود. اگر هم نه، پس فصل بعد دوباره تلاشمان را خواهیم کرد."

در مورد شانس بیشتر لیورپول برای پیروزی:

"بنفیکا بی دلیل در بین هشت تیم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حضور ندارد، باید بگویم شب سختی در پیش داریم. آن‌ها را به خوبی آنالیز کردیم و می‌دانیم که چقدر ممکن است شرایط را برای ما پیچیده کنند؛ پس باید به آن ها احترامی را که لایقش هستند نشان دهیم. برای آزمونی سخت آماده هستیم."

اگر لیورپول فقط یک جام ببرد؟

"اگر این‌گونه باشد، سال آینده دوباره تلاش خواهیم کرد. فقط می‌توانیم روی بازی بعدیمان تأثیر بگذاریم و متمرکز شویم پس فکر کردن به بازی های دیگر و آینده بی نتیجه است. در حال حاضر نیازی نیست به ماه می فکر کنیم."

9404